Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Kokemuksesi Clearblue-tuotteista tässä vaiheessa?

Ovulaatiotestit ovat toimineet moitteettomasti niitä on helppo käyttää ja pääasia että ne voi tehdä aamulla. ( Pissanpidättys päivällä on kamalaa). Raskaustestitkin ovat toimineet hyvin ja ilmoittaneet selkeällä suomenkielellä tuloksen.
 
Samoilla linjoilla, erittäin hyvät ja helppokäyttöiset tuotteet - suosittelen kyllä kaikille. Ja tosiaan, hyvä että ovistestinkin voi tehdä aamulla. Ainoa miinus: minulle on sattunut pari vaikeasti avattavaa ovistestikäärettä, on pitänyt käyttää ihan saksia (jotka harvoin ovat vessassa valmiina). Tähän voisi tuotekehittelyssä kiinnittää huomiota.
 
Aivan samoilla linjoilla naisten kanssa, helpot testit käyttää ja selkeät ohjeet. Sama tuotekehittelyidea minullakin kuin Marjatuulilla, välillä on tarvinnut kättä pidempää että on saanut ovistikkujen foliokääreet auki. Nähtävästi takana oleva "taite" pitää aina taittaa auki, ja sitten kääre repeää helpommin. Mutta itse testit selkeitä, ja ovistestien tulokset ovat olleet linjassa liuskatestien kanssa, mutta ilman digitestejä en olisi tiennyt tarkkaa lh-huippua.
 
Juu-u, hyvät selkeät luotettavat ja ammattimaiset. Turhaa tuhlausta tosin se, että testikapula ns kertakäyttöinen. Paljon järkevämpi ja asiakkaan kukkaroa ajattelevampi + luontoa säästävämpi malli olisi sellainen, jossa kapula kestää ainakin vuoden ja lisää liukskoja voi ostella sitten vain. Kallis. Mut toki, laatu maksaa.
 
miss_piggy
Ovulaatiotestit näytti oviksen todella hyvin, helppo ja siisti käyttää. Raskaustesti on siitä hyvä, että ei tarvitse arvuutella, vaan tulos on selkeä ja yksiselitteinen :)

Ovulaatiotestillä olen myös huvikseen tikutellut nyt kun olen raskaana (rv 5+2), ja hymynaama sieltä on tullut, toisin kuin perinteisillä liuskaovulaatiotesteillä, jotka eivät ainakaan minulla reagoi näköjään raskauteen laisinkaan.

Ei voi muuta kuin suositella Clearbluen tuotteita muillekin, jos vain on rahaa ostaa.
 
Clearbluen ovulaatio- ja raskaustestit ovat olleet miellyttäviä käyttää. Tuloksia ei ole tarvinnut arvailla, vaan tulkinta on ollut selkeä. Positiivinen käyttökokemus, jota voin suositella muillekin.

Saman olen myös minä huomannut, että testejä on ollut hankala saada avatuksi pakkauksista. Pusseja en ole saanut auki ilman saksia. Eli tässä voisi olla hieman kehitettävää :)
 
Hyviä testejä molemmat. Selkeät ohjeet ja helppoja käyttää. Tulokset yksiselitteisiä. Ei tarvitse arpoa ja tiirailla. Myyntiin suosittelisin ja toivoisin erikseen testitikkuja, sillä samaa testilaitetta voi käyttää ihan hyvin kolmeen kiertoon. Mä olen tehnyt niin ja nyt on käyttämättöminä muutama testilaite, kun olen pakkauksesta tarvinnut vain täydennystikkuja. Kaiken kaikkiaan suosittelen! Itse tosin en raaski testata raskaustestillä, kuin vasta liuskojen jälkeen. Vaikka Clearbluet onkin saatuja, silti olen ostanut liuskoja ja niillä metsästänyt merkkejä raskaudesta. ;)
 

Yhteistyössä