noni, apteekissa käyty, pissiä pidätelty ja äsken tein apteekin oman testin. siihen tuli testiajan sisällä hyvin hailakka viiva, ei hirveästi väriä mutta viiva siitä erottuu silti :xmas: :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miska:Ihanaa![]()
Onnea raskauteen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:![]()
kyllä se plussa on:hug: