Clear Bluella (haamun) testanneet !!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annukka76'
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Annukka76'

Vieras
Onko teitä täällä?
Juuri testasin itse. Se EI RASKAANA vaakasuora viiva tuli testiin aivan heti :-(
Nyt muutaman minuutin kuluttua (ei vielä 10 minsaa mennyt, vasta noin 3) siinä on haaleista haalein pystyviiva. Siis se on NIIN haalea etten sitä kunnolla edes näe. Voiko olla että se pystyviiva mikä tarkoittaa plussaa vaan kajastaa sieltä, eikä kyseessä todellakaan ole haamu???

Minulla on siis menkat myöhässä muutaman päivän, ja edellisessä raskaudessa jo tässä vaiheessa pärähti todella vahva plussa heti kättelyssä.
Minulla on tullut myös todella niukkaa rusehtavaa vuotoa, sellaista 'limaista' yöks.

Niin, pitää tietysti testailla uudestaan jos menkat ei ensin ala, mutta olisin kiitollisena ensin kuullut mahdollisten haamuplussien saajilta kokemuksia? :-)

Niin ja vielä piti sanoa että kun tulin testiä ostamasta, kävin pissalla (kun KOKO ajan on tarve) sit siitä noin vajaat 30 minsaa ja pisusin testiin ja heikko haamu tulos. Eikai tällä olis osuutta asiaan, olishan se raskaushormooni pissassa koko ajan vahvana?

Voihan olla ettei raskaushormonia erity vielä niin paljon että se antaisi kunnollista tulosta jos teit testin keskellä päivää? Eikös sitä suositella että jos testin tekee silloin kuin menkkojen pitäisi alkaa tai vaikka pari päivää yli, niin siitä aamupissasta tulis varmin tulos? Käsittäkseni aamupissassa on enemmän raskaushormonia kuin muihin vuorokauden aikoihin, ainakin hyvin varhaisessa vaiheessa. Itse en ole saanut minkäännäköistä haamuakaan ennenkuin menkat oli reilusti yli viikon myöhässä. 2 lasta on ja molemmilla kerroilla nega tullut ekaan testiin.

Odottele muutama päivä ja tee uusi testi aamulla!

Itse testasin clear bluella ensin ihan ihmeellisen oranssin pisteen. Seuraavana päivänä negan. Viikkoa myöhemmin pärähti apteekin omalla tumma positiivinen viiva ja nyt kotona könyää vuoden vanhat kaksoset.

Käsittääkseni kaikissa virtsatesteissä pitäisi olla ainakain 4 tuntia pissaamatta ennen testin tekoa,muuten tavara on "laihaa".Eli jos olit juuri käynyt vessassa ja sait silti haamun...Onnea!

Tein vielä kaksi muutakin testiä.... Predictor antoi silkan negan :-(( mutta toinen Clearblue testi antoi haamuplussan, samanlaisen kuin se eka. Ennen testausta olin ollut pissaamatta nyt ehkä reilun tunnin. Aamulla uusi testi taas peliin. Voi ei tää on kamalaa :-(

Niinhän sitä neuvotaan, että negatiivinen testi vaatii kyllä uusinnan ja varmistuksen, mutta jos on saanut plussan, niin se on sitten plussa. Oli se haamu tai ei. Se miksi olet saanut eri tuloksen toisella testillä, johtuu siitä, että toinen on herkempi kuin toinen. Onnea!!!

Annukka:
Tein ekan testin seuraavana päivänä aamupissasta, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Tästä oranssi piste. Seuraavana aamuna eli rv4+2 tein negan. Rv 5+0 testasin selkeän plussan ja ihmekö tuo kun oli hormonejakin jo tuplamäärä :) Apteekin omassa luki jotain sen tyylistä, että kolmen minuutin sisällä tulos ilmaantuu, mutta mulla kului pikemminkin 3 sekuntia.

Mä testasin clearbluella lauantaina (jolloin oli kp 28, ovis kp 12), kun kiinnittymisvuoto tuli tiistai-iltana myöhään. Selkee plussa tuli heti siinä samalla kun virtsa imeytyi eli mullakaan ei tarvinnu ootella vastausta. En tiedä olisko ollu läheskään niin selkee jos olisin testannu jo torstaina.