CityVille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
Kuinka niitä isoja HQ taloja saa? mullon 4 mut kaverilla ei oo yhtään, ja ei mulla oo aavistustakaan minkä ansioo se on et niit mulla on. lahjoihin ne on aina ilmestyny ja sieltä oon klikkaillu ne pihaan.

sitte ku koitan tehä plänttiä muille et saa laitettuu kaupan nii se ilmottaa vaan "you've reached the maximum number of franchises for your city". enkö mä pysty enää ollenkaa tekeen muille niit plänttei? |O

Ei niit plättei voikkaan tehdä muille vaan ainoastaan omaan kaupunkiin...naapuri laittaa omaansa itse ja sit sä meet sinne laittaa sen rakennuksen =) toiv. tajuut mun hienon selityksen

Niitä HQ-taloja saa kun käy laittamassa naapurille niit rakennuksia ja naapuri on ne hyväksynyt

ok..eli mitä enemmän on tasoja ni sen mukaan niit voi laittaa..mulla nyt 4kpl ja seuraavan voi sit laittaa ku taso on 50,,näin mä sen oon käsittän mut voin olla väärässä

eihh. kun siis. mulla on ainaki varmaan MUN pihassa muitten kauppoja lähemmäs pari kymmentä. enkä pysty tekeen lisää niitä plänttejä et muut sais tehtyy lisää. kun on siis muutama kaveri ketkä on alottanu ny vasta pelin ja ne ei saa kauppojaan muitten pihoille. ei siis munka, ku toi ilmottaa koko ajan ton.

Mä en taas ole saanut laitettua kauppaa kuin yhden naapurin maille, pitäis tekstin mukaan olla enempi naapureita että vois laittaa lisää. Mutta oikeastiko pitää olla enemmän kuin nää 37 naapuria jotta sais toisen putiikin jonnekin pystyttää??

Mä en taas ole saanut laitettua kauppaa kuin yhden naapurin maille, pitäis tekstin mukaan olla enempi naapureita että vois laittaa lisää. Mutta oikeastiko pitää olla enemmän kuin nää 37 naapuria jotta sais toisen putiikin jonnekin pystyttää??

ei. mulla on varmaan 30 naapuria ja jokaisen pihassa taitaa olla kauppa. joillain on kolmekin eri kauppaa.

Yhteistyössä