Citymarketin ovulaatiotestit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RäsyNukke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

RäsyNukke

Jäsen
01.05.2007
151
0
16
Ostin sittarista ovulaatiotestejä. 10kpl/9.90e.
Merkki on pregcheck.
Tein testin eilen ja tänään ja molemmilla kerroilla näytti plussaa, viivat tuli melkein heti. Testien välissä oli vuorokausi aikaa. Alkoi epäilyttämään ja tein lisäksi clearblue testin ja toisen erilaisen ovistestin. Ne kummatkin näytti negaa.
Vähän tuntuu siltä että noihin halpis testeihin ei voi luottaa!?
Mitä mieltä olette?
Millaisia kokemuksia teillä on näistä testeistä?

Senkin takia on vaikea uskoa että olisi ovis, koska nyt on kp n.32. Mulla PCO ja täysin epäsäännöllinen kierto. Olen tällä kierrolla tikuttanut joka päivä ilman tulosta (paitsi nyt nää).

Olis kiva kuulla teidän kokemuksia ja mielipiteitä!

Itse olen käyttänyt juuri noita PregCheck-testejä, ja ovat toimineet ilman mitään ongelmaa. Mulla tosin on aika säännöllinen kierto (yleensä 26-30 pv) eikä PCO:ta. Ehkä noissa testeissä on eri herkkyydet? Muistelisin myös lukeneeni, että PCO:ssa voi tulla vääriä tai tavallista pidempiä ovisplussia, koska hormonitasojen vaihtelut on erilaisia kuin tavallisesti, mutta saatan olla väärässäkin... :confused:

Mä olen ollut kans tosi tyytyväinen noihin Pregcheckin ovistesteihin. Ovat musta parempia kuin monet nettikauppojen liuskat. Mä pidän noita Pregcheckin testejä muutenkin laadukkaina, koska ovat Oriolan valmistamia (sama firma joka valmistaa myös apteekin omat) =) Jospa se PCO hämää jotenkin :confused: Digi on ainakin paljon "epäherkempi" kuin monet muut ovistestit, kun sen herkkyys on 40. Voiskohan johtua siitä?

Yhteistyössä