Citymarketin obh nordica leikkikeittiöistä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärvee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ärvee

Aktiivinen jäsen
17.06.2010
1 437
0
36
Sanokaa mulle kiitos että niitä ei ole ku yhden mallisia, eli noita jättikeittiöitä?
Mies väittää etteivät semmosta löytäneet mutta ostivat pienemmän samanhintaisen obh nordican keittiön.
Mä niiiin toivon että se olis ollu ihan tuo sama mutta esim paketti erilainen tms :D

Mä haluaisin tietää että onkohan toi millainen, onko ihan heppoinen vai kestääkö oikeasti leikkejä? Lapsi toivoisi joululahjaksi mutta mietityttää kestääkö toi kauankaan ehjänä..

Meillä on pysynyt vuoden hyvänä. Kaksi lasta sillä meillä leikkii, eikä mikään ole hajonnut. Joku sanoi, että heillä hajosi ne takalevyt (pahvia). Se on sillälailla kevyt kun on muovia, mutta musta toi oli ehdottomasti paras muovikeittiö. Kyllä se on pystyssä pysynyt. Meillä muksut tykkää kun ne levyt saa päälle pulputtamaan. Oli kans mukavaa kun siinä tuli kaikkea ruokaa sun muuta mukana.

Meidän tyttö sai viime jouluna(oli silloin1,5v) ja on vielä uuden veroisessa kunnossa.. pian kaksi ja puol vee..:) joka päivä leikitään ja kokataan. Ihan huippu!

Poika sai viime jouluna ja hyvin on leikit kestänyt. Huomasin, että sama keittiö oli nyt sittarin lelumainoksessa. Pakkaus on tosiaan pieni kun on osina, mutta itse keittiö kivan kokoinen.

Yhteistyössä