Citymarket vs. Prisma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Käydään yleensä Prismassa ruokaostoksilla, eilen kuitenkin oltiin Citymarketissa klo 19 aikaan ja aika rauhallista siellä oli...

Minä siinä kassalla sitte maksamassa ja muut pakkaamassa ostoksia ja siinä ajattelin viritellä keskustelua myyjän kanssa tokaisten (jälleen kerran yhtään sanojani ajattelematta); "Täälläpäs onkin mukava käydä kaupassa, kun ei ole sellaista ruuhkaa kuin Prismassa...". Mies korahti kassahihnan pääsä ja valahti punaseksi ja jostain kumman syystä myyjätär ei tainnut oikeen olla juttutuulella... :laugh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja aha:
joo mutta niin perkuleen KALLIS on cittari etten siellä asioi vaikka olis kuinka hiljasta ja tyhjää... miksköhän ;)

Mun mielestä taas prisma on kallis. jos ostat täysin samat tuotteet niin kyllä prismassa joudut maksaan enempi, tosin minulla ei ole prismaan korttia.

Me käydään prismassa ja on halvempaa. Cittarista ostan vain lähinnä vihannekset ja hedelmät, kun ne on prismassa yleensä huonon näkösiä :) Ja meillä cittari on ihan naapurissa niin siltä tulee sit käytyä ostamassa aina täydennystä...

Ainenkin täällä meidän suunnalla prisma on huomattavasti halvempi, ja s-bonusta tulee kuukausittain paljon enemmän ku plussaa (ennen käytettiin vain k-kauppoja)

Prismaa minäkin kannatan. Monesti jos käy kunnon ruokaostokset tekemässä, prisman kuitin loppusumma on reilusti halvempi kuin cittarin. Prismasta tietysti vielä saa kunnon bonukset. Cittarissa on välillä hyviä tarjouksia, ja sieltä saa jotain erikoistuotteita mitä ei aina prismoista löydy. Mutta ehdottomasti kannattan prismaa.

prismassa maksaa perinteinen-jugurttipurkki 0,25e... cittarissa sama 0,35e... että kyllä tuosta jo tulee kiva ero kun useamman purkin ostat... ja monet muutkin tuotteet on kalliimpia.. ainakin tampereella..tiiä sitten miten muualla.. cittarista korkeintaan haetaan pirkka-juttuja/tarjouksia, mutta ei vält.käydä ku kerta/vuosi... ja juu plussa on ihan surkea systeemi!!! s-bonus paljon parempi..

Käydään Cittarissa koska se on niin paljon lähempänä kuin Prisma. Hintoja en ole vertaillut, luulin että Prisma on kalliimpi. Keskittämällä Prismaan saataisiin kyllä enemmän bonusta kuin plussaa, mutta sitten taas se aika ja vaiva ja bensakulut käydä kauempana olevassa kaupassa... :|

Me asuttiin ennen kävelymatkan päässä Prismasta ja kahdesta Alepasta, joten S-ryhmäläisiä ollaan.
Nyt on kävelymatka S-markettiin.

Cittareita ei oo ihan lähellä, olisko lähin Sellossa eli Espoon puolelle pitäs lähtee...

ainakin meillä päin ruokapuolen valikoima on cittarissa parempi kuin prismassa...siis joidenkin erityistuotteiden varsinkin. Ainakin mitä ollaan itse tarvittu. Paremmat leivät ja vihannekset. Mutta enpähän ole niin vertaillut tuota hintapuolta. Ostetaan se mikä tarvitaan, olipa kauppa mikä hyvänsä, tarjousten perään ei juosta ellei kaupassa satu huomaamaan jotain tarjousta. Muutenkin elellään aika niukasti, siis tehdään valmista itse tuoreista/perus tuotteista.

Oon ollut töissä prisman hevissä ja se siellä onkin se mikä mättää, muuten suosin aina s-kauppoja. Jos tekee mieli ostaa enemmän hedelmiä ja vihanneksia niin käyn cittarissa, muuten prisma.
Hevi-jakelu ei oikein pelitä ja aikamoista sontaa joutuvat myymään, puhumattakaan valikoiman köyhyys verrattuna cittariin on huomattavan kehno.

Olen vertaillut meidän 4hlön talouden ihan peruskauppaostosten hintoja kirjottamalla ne ylös kuiteista sekä Prismasta että Cittarista. Hinnat suunnilleen samoja, paitsi jos oli iso ero, niin kalliimpi oli Prismassa. Cittarissa on alennuksia, joita käytän hyödyksi paljon (esim. jauheliha, jugurtit, leivät...).

Me käydään Citymarketissa, vaikka maksaisikin enemmän. Tykkään siitä kaupasta. Vielä jos menee Jumbon Citymarkettiin, niin varmasti löytyy kaikkea ja vastapaistetut patongit, sämpylät, viinerit sun muut päälle :).

Me käydään molemmissa tasaisesti.. Varsinkin minä. Riippuu mihin kauppaan haluan kulloinkin mennä ja mitä ostettavaa on. Esim. Cittarissa on paremmat lelut, mut Prismasta löydän helpommin lapsille alusvaatteita, sukkia ym. Ruokien hinnat (ainakin mitä me syödään) "jakautuu tasaisesti". Eli ruokalasku kutakuinkin samanhintainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Me käydään molemmissa tasaisesti.. Varsinkin minä. Riippuu mihin kauppaan haluan kulloinkin mennä ja mitä ostettavaa on. Esim. Cittarissa on paremmat lelut, mut Prismasta löydän helpommin lapsille alusvaatteita, sukkia ym. Ruokien hinnat (ainakin mitä me syödään) "jakautuu tasaisesti". Eli ruokalasku kutakuinkin samanhintainen.

Lisään vielä, et minä myös huomannut, et ruokalajeja paremmin tarjolla Cittarissa ja just noi vihreet ainekset edullisempia.

Yhteistyössä