citydeal perkele

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja No ohops!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

No ohops!

Vieras
Olen kaks kertaa erehtyny tilaamaan citydealista lahjakortin, molemmat eri valokuvauspuljuihin. Toisessa maksoin kympin lahjakortista sadan kappaleen valokuvista ja toisessa 5 e kahdesta valokuvamukista. Ensimmäisessä valokuvat olivat jo alkujaan 0,09 euroa kappale, joten valokuvien hinnaksi jäi ilman lahjakorttiakin alle 10 e. Ainoa plussa oli se, ettei tarvinnut itse maksaa postikuluja. Toisessa tapauksessa maksan viiden euron sijaan 16 euroa, sillä lahjakortilla ei voi maksaa postikuluja, jotka olivat siis 11 euroa ja mukien toimitusaika on jotain kolme viikkoa. Joo joo, olisi pitänyt lukea firmojen sivuilta kaikki ehdot ja pikkuprintit, mutta silti vituttaa. Eli ei mitään hyvää sanottavaa näistä diileistä. Onko kellään onnistuneita kokemuksia kyseisestä bisneksestä?

Olen tilannut ainakin 10 erilaista tuotetta citydealista, joitakin useita kappaleitakin lahjoiksi! En ole vielä pettynyt kertaakaan. Ajantilaukset sun muut ovat onnistuneet aina. On selvää, että tekstit kannattaa lukea loppuun asti. Verkkokaupoista tilattaessa yleensä postimaksut lisätään aina. Toivon, että onnistumisia tulee vielä sinullekin!

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Pari kertaa tullu tilattua, ihan jees mutta kannattaa myös tsekata esim tämä
http://www.diilit24.fi siellä on kilpailu meneillään ja on muuten täysin suomalainen palvelu!

Yhteistyössä