Citroen c3. Jippii :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilinäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vilinäiti

Aktiivinen jäsen
28.01.2006
9 137
3
38
Te keillä kokemusta niin voipi vapaasti kertoa kyseisestä autosta.
Nyt ois sopivasti myynnissä just sen värinen mistä tykkäisin eli turkoosi :heart: ja liike lähellä.

Nyt Fiat Stilo, tykkään tuostakin mutta c3 on se millasen haluisin ja oon kauan kattellu.
Isompaa en tarvi, työmatkat ajan ja kaupunkialueella, matkustajina pääasiassa minä ja poika, joskus harvoin toinen aikuinen kyydissä.

Kiva auto, minä tykkään. Ostin alkusyksystä sellaisen uutena. Citroenista ei aikaisempaa kokemusta ollut, mutta hyvä peli on , ei mitään negatiivista sanottavaa. Pääasiassa kuljen autolla yksin, mutta kyllä kyydissä on kuskattu neljääkin (aikuisen kokoista) lasta harrastuksiin. Tavaratila ei mikään mahdottoman iso ole, mutta kyllä sinne neljä kauppakassia ja kori mahtuu. =)=)

Takakontin tilavuudella ei niin merkitystä enää.
Satunnaisesti rattaat käytössä ja Emmaljunga Softyt (perusrattaat) mahtuu varmaan kyytiin.

Tekis mieli mennä katsomaan autoa. Fiatilla vaan ois maanantaina 20 000 tkm huolto Delta autossa että viittiskö Citroenia mennä sitä ennen katsomaan.
Mä oon sellanen et sit se pitäis saada heti mukaan jos meen katsomaan :D

Mietin kans onko vaihdossa järkeä.
Nykyinen Fiat Stilo, vm- 2006, ajettu 20 000, metallin harmaa.

Citroen c3 ois 2005, ajettu 43 000, se ihana metallinen turkoosi :D

Lähetin jo sähköpostia, välirahaksi jäis n. 2tonnia.

Tääll ajeltu C3:lla reilu vuosi ja ihan tyytyväinen olen ollut. Hieman arvelutti ensin ostaa, sillä olen kuullut, että "sitikat" saattavat olla todellisia maanantaimalleja. Varmuudeksi otin siihen sellaisen 3 vuoden huoltosopimuksen, mutta ainakin ekan vuoden olen ihan turhasta maksanut, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

http://www.autokeskus.fi/vaihtoautot/haku/?regnumber=AKG-825&offset=0&oldcpp=12&cpp=12&tradeincar_matches=1&searchmodels=CITROEN*C3&manufacturers[]=CITROEN&models[]=CITROEN*C3&transmission=&fueltype=&firstregistrationmin=&firstregistrationmax=&mileagemin=&mileagemax=&pricemin=&pricemax=&searchtype=makemodel&organizationid[]=&drivetype=&b_fetch=Listaa+autot

Eli tuossa ois se sitikka :)

Mulla c3 vuoden 2004 malli. Ajettu nyt 60.000. Molemmat etujouset on vaihdettu ku ovat menneet poikki!!!! Ja ihan pihalla parkissa ollessa, ei missään montussa ajossa.

http://www.autopiste.net/preview.php?link=31663822

Tuo malli ja väri mulla nyt, Stilo.

Citikassa houkuttais 4 ovisuus myöskin.
Onhan tuo Stilokin ihan näppärän näköinen, ainoa että en saa hyvää ajoasentoa. Tykkäisin istua korkealla mut sit en ylety kytkimeen.
C3:ssa on penkki korkealla jo valmiiksi.

Yhteistyössä