Ciraf-toppis, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aivan ihana oli ainakin meidän ciraf-puku v. 2007, kokoa 56... Ihan yks mun suosikkivaatteita mitä tytöllä on ollut... :)
Mutta se ei ollut varsinainen toppapuku vaan sellanen kankainen kevyesti topattu vauvapuku.
Ciraf-vaatteet ovat mielestäni yleisesti ottaen hyvälaatuisia.

Moi:)! Omalla kokemuksella voin kertoa että housut kesti tasan yhden päivän ehjinä, illalla oli kummatkin polvet puhki. Kyse oli kevyt-toppahousut. Ihan skeidaa... Voi tietty olla et ne oli just ne paljon puhutut maanantaikappaleet :)!

Sisävaatteet ei kovin hyviä mutta ulkovaatteet unelmia! Meillä ollut kolmella lapsella girafin toppahousu/takki yhdistelmä ja on vieläkin todella siisti! Kevyttoppiksista en tiedä.

Yritin löytää kuvaa tuosta puvusta, kun rupesi arveluttamaan onko se poikien vai tyttöjen 'väri'...
Siis periaatteessa meidän pojat voivat aivan hyvin pukeutua vaikka punaiseen (ei pinkkiin), kunhan malli ei ole liian tyttömäinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
haalari2SP_hl.jpg

Tuoko?

Meillä oli pojalla viime talvena cirafin haalari ja olen tosi tyytyväinen. Piti kevättalvella Lapin viimeisillä lumilla jopa kosteutta.
Ja vieläkin kovan käytön jäljiltä ihan siisti, peppu ja polvet mm. ehjänä.

Ei ole tuo kuvan puku, en ole mistään löytänyt kuvaa tästä puvusta (ellen myöhemmin illalla ota kuvaa itse ;) )
Ostin puvun kuitenkin tänään, toivottavasti kestää... :)

just eilen yks äiti sanoi,että oli ostanu cirafin pojalleen kun sitä oli niin kehuttu sille.Poika oli yhden päivän sillä tarhassa ja sen jälkeen puku oli sökönä.Mä en jaksa uskoa että sillä hintaa sais laatua.TOki se voi olla laadukas hintaansa nähden mutta ei mikää laatupuku kyllä...

Ihan peruskäyttöön olen puvun hankkinut. Jopa Seppälän halpispuvulla (alesta 20?) pärjättiin loistavasti yksi talvi ;) Poju oli kuiva ja lämmin, vaikka hoidossa ulkoilivat paljon.

Meillä oli lapsella Cirafin toppatakki edellistalvena ja oli, kun untuvatakki. Ei tarvinnu kovallakaan pakkasella laittaa lisää alle. Housut jäi käyttämättä, kun malli ei sopinut.

Giraf-tec maksaa 59.90, ja tuo peruspuku 39.90. Tuo giraf-tec ainakin vaikuttaa tosi hyvältä, mitä olen sitä hipelöinyt.
Meillä on ollut vk-pukuna ihan perus enstex-kankainen girafin puku, ja se on ollut hyvä kyllä.

Munsta girafin sisävaatteetkin on hyviä, ei ole ollut moittimista. Joissain vauvan bodyissa n.4 vuotta sitten oli aika leveä mitoitus ja iso kaula-aukko ja kuvat haalistuivat, mutta muuten kaikki girafin vaatteet on pysyneet tosi hyvinä!

Yhteistyössä