"Cindi, 20, ja Henkka, 53, ovat seurustelleet kaksi vuotta. Suhteensa aikana he ovat kohdanneet paljon ennakkoluuloja ikäeronsa vuoksi."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heillä on sama ikäero kuin meillä Annien kaa 👍

Henkka puhuu asiaa

– Tänä päivänä puhutaan älyttömästi sateenkaarisuvaitsevaisuudesta ja tasa-arvosta, mutta tuntuu, että ikäeron suhteen sitä suvaitsevaisuutta ei ole, Henkka sanoo.

Valitettavasti jo kuvasta näkee tämän Henkan kypsyyden tai kypsymättömyyden. Aina löytyy näitä miehiä, jotka kuvittelevat vielä 80 vuotiaana olevansa nuorekkaita ja dynaamisia. Reki tulee kintuille eikä sille mahda mitään.

Kyllä mä nyt ihan oikeasti haluan nähdä ne vanhemmat, joille tuo on ihan ok. Että oma tyttö tuo kenties itse vanhempaa vanhemman sulhoehdokkaan näytille. Eritoten haluaisin nähdä isän reaktion.
Juuei, ei tule täältä pisteitä tolle parille.

Neljä vuotta enemmän kuin pressaparilla.
Mikä on hyväksyttävä ikäero?
Ehkä siinä tapauksessa että nainen on lähempänä 40 kun 10. Aina kun kyseessä on alle 25 vuotias nuori itseään etsivä ihminen ja vanhempi mies, niin tulee mieleen hyväksikäyttö. Se 20 vuotias aikuistuu paitsi jos ei ole täysi bimbo ja tuohon aikuistumiseen pitäisi antaa rauha. Heillä on oikeus nuoren ihmisen elämään ja kokemuksiin, pettymyksiin ja ihastumisiin ikäistensä parissa.
Toinen asia nuoren naisen suhde omaan isäänsä eli hakeeko itselleen sitä puuttuvaa isähahmoa.
Jos 30-40 vuotias rakastuu vanhempaan mieheen niin nainen on kehityskaaren siinä vaiheessa, että tietää jo mitä tekee ja ymmärtää myös realiteetit tulevasta.

Ehkä siinä tapauksessa että nainen on lähempänä 40 kun 10. Aina kun kyseessä on alle 25 vuotias nuori itseään etsivä ihminen ja vanhempi mies, niin tulee mieleen hyväksikäyttö. Se 20 vuotias aikuistuu paitsi jos ei ole täysi bimbo ja tuohon aikuistumiseen pitäisi antaa rauha. Heillä on oikeus nuoren ihmisen elämään ja kokemuksiin, pettymyksiin ja ihastumisiin ikäistensä parissa.
Toinen asia nuoren naisen suhde omaan isäänsä eli hakeeko itselleen sitä puuttuvaa isähahmoa.
Jos 30-40 vuotias rakastuu vanhempaan mieheen niin nainen on kehityskaaren siinä vaiheessa, että tietää jo mitä tekee ja ymmärtää myös realiteetit tulevasta.
(y) asiaa

Tässä on suurta rakkautta eikä rahalla ole mitään tekemistä asian kanssa 🤣

F1-legenda Bernie Ecclestone, 89, ei suostu vaihtamaan pikkuvauvansa vaippoja: ”Sitä varten vaimot ovat”
F1-legendan kommentti on herättänyt somessa paljon närää.

F1-legenda Bernie Ecclestone, 89, sai hiljattain perheenlisäystä vaimonsa Fabianan, 44, kanssa. Pari toivotti ensimmäisen yhteisen lapsensa Acenmaailmaan 1. heinäkuuta.

Kyllä mä nyt ihan oikeasti haluan nähdä ne vanhemmat, joille tuo on ihan ok. Että oma tyttö tuo kenties itse vanhempaa vanhemman sulhoehdokkaan näytille. Eritoten haluaisin nähdä isän reaktion.
Juuei, ei tule täältä pisteitä tolle parille.
Mitä jos se ei ole ok? Toimitaanko silloin niin kuin homoseksuaalin lapsen kanssa toimittiin ennen vanhaan? Välit poikki ja mahdollisesti vielä turpaankin? Sekö on ok?

Eiköhän normaali vanhempi opi suvaitsemaan ja hyväksymään lapsensa valinnat ja elämäntyylin. Nykyään on jopa tummaihoisia vävypoikia monessa perheessä. Ei niistä tarvitse pitää, mutta toimeen pitää tulla, jos ei meinaa välejä pistää kokonaan poikki.

Kummasti ihmiset aina tietävät paremmin mikä on kenellekin hyvä valinta elämässä. Sen ymmärtää, että arvostellaan pakkoavioliittoja ja vastaavia, mutta että täysi-ikäinen ihminen ei saisi itse valita puolisoaan toisesta täysi-ikäisestä ihan vapaaehtoiselta pohjalta, niin onhan se vähän omituista. Väärin valittu ja väärin eletty!

• Tykkää
Reactions: setis
Avioero tuli Bernie Ecclestonelle kalliiksi – formulapohatta joutuu pulittamaan ex-vaimolleen 73 miljoonaa euroa vuodessa!

Muotitalo Armanin entinen malli Slavica Ecclestone, 60, huomasi viisikymppisenä, että 23 vuotta kestänyt avioliitto F1-pomo Bernie Ecclestonen kanssa on yllättäen maaliviivalla.

78-vuotias Bernie oli löytänyt uuden rakkauden 35-vuotiaasta Fabiana Flosista.
…………

Ihan kivat erorahat v. 2019 🤣

Kummasti ihmiset aina tietävät paremmin mikä on kenellekin hyvä valinta elämässä. Sen ymmärtää, että arvostellaan pakkoavioliittoja ja vastaavia, mutta että täysi-ikäinen ihminen ei saisi itse valita puolisoaan toisesta täysi-ikäisestä ihan vapaaehtoiselta pohjalta, niin onhan se vähän omituista. Väärin valittu ja väärin eletty!
Täyttä asiaa! 👍👍👍

Ihan en parikymppistä pidä täysi-ikäisenä kuitenkaan vaan on lähinnä nuori aikuinen, jolla henkinen kasvaminen on vielä kesken. Kyllähän tuo em. kuvio vain näyttäytyy hyväksikäyttämiskuviona, sano itse mitä tahdot. Ja jos olisit tyttölapsen vanhempi, niin osaisit myös ajatella asiaa eri tavalla.
30-40-vuotoas tietää jo, mihin on päätänsä laittamassa, kuten aiemminkin tässä jo huomattiin.

Mä en kannata sugardaddyjä tai postimyyntivaimokulttuuria sitten yhtään enempää tällä seuraavalla kirjoituksellani.

Mutta joskus "se oikea" saattaa olla 30 v.nuorempi, sillä edellytyksellä että on yli 18 v.
Tuossa tekstissä oli lause "tuntui kuin olisimme tunteneet toisemme aina", joka lähes aina on elinikäisen liiton merkki. Silloin on löytänyt sen toisen puoliskonsa.
Ja jos se tunne on aidosti, ei alkuhuumassa uskoteltuna. Se oikea tunne vaan lepää, tietää ettei koskaan erota, ja se tunne ei tule psyykkaamalla.

Mä koin mieheni kanssa tuon tunteen ekoilla treffeillä, ja vakka löysi kantensa. Tiedän, ettemme koskaan eroa.

Viimeksi muokattu:
Mutta vaikka olisi oikeastikin "match made in Heaven", niin uskon että jossain vaiheessa se nuorikko alkaa mielessään haikailla omaikäistään.
Oma puoliso hänellä on nahistunut, ärisevä ja ruttuinen peruna dosettinsa kanssa, kun itse näkee ympärillään salskeita ja elinvoimaisia kolmikymppisiä.

Saattaa se sen papparaisensa hoitaa hautaan asti ja olla hänelle kiitollinen, mutta seuraava siippa saattaa olla omanikäinen.

Ja aina on se mahdollisuus, että se nuori nainen hakee isähahmoa, ja on sellainen reppana.
Chachi Hildènillä oli vastaavia traumoja ja meni Jukkansa kanssa yhteen, no, on sellainen hihittelijä...

Yhteistyössä