CIA ja Vatikaani jäivät kiinni Wikipedian käpälöinnistä (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
http://uutiset.msn.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/CIA%20ja%20Vatikaani%20j%C3%A4iv%C3%A4t%20kiinni%20Wikipedian%20k%C3%A4p%C3%A4l%C3%B6innist%C3%A4/1135229562947?ref=msn

mielenkiintoista(tavallaan)..

tuli vaan heti ekana mieleen että eihän nuo muokkaukset ole välttämättä näiden virallisten tahojen tekemiä, vaan ainoastaan joku tylsistynyt työntekijä korjaillut wikipediaa mielensä mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
tuli vaan heti ekana mieleen että eihän nuo muokkaukset ole välttämättä näiden virallisten tahojen tekemiä, vaan ainoastaan joku tylsistynyt työntekijä korjaillut wikipediaa mielensä mukaan.

mahdollista sekin, totta...mutta kuitenkin no pistää vähän mietityttämään...
Näin migreenin jälkeisessä "darrassa" herää nää salaliittoteoriat... et mitäköhän muuta siellä on muuteltu..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
noh wikipediaanhan saa kirjoittaa kuka vaan ja niitä muokata ihan kuka vaan.

Kyllä mäkin tuon tiesin mutten ollut tullut ajatelleeksi että erilaiset organisaatiot tms itsekin saattavat rukata niitä, vaikka nyt kun ajattelee niin tottakai ne niin tekevät.. :whistle:

Olen mäkin muokkaillut siellä jotain juttuja tietotekniikan alalta..

Mä oon kans kirjoittamassa sinne yhtä artikkelia joka liittyy yhteen yliopiston kurssiin.. ei vain tuu mitään tästä kirjoittamisesta. Kun mulla on kiva lukihärä ja kaiken lisäksi kun suurimmaksi osaksi päivää kirjoittelen ulkomaalaisten kanssa niin lausejärjestykset on ihan hulluja :snotty: :D Noh... kait tästä jotain tulee.... deadline on 3 päivän päästä niin kiirettä pitää :whistle:

No kiva kuulla etten oo ainoo :D Ihmettelen vain miten ihmeessä ne mut yliopistolle otti.. tällaisen kirjoitustaidottoman :laugh: No joo mut toivottavasti harjoitus tekee mestarin.. vaikka kyllä tiedänjo nyt sata varmasti että koskaan en yhdyssanoja opi kirjoittamaan oikein.. linjaauto, linja auto, linja-auto :xmas:

hmmm... hyvin mielenkiintoinen juttu kaikenkaikkiaan... mutta en kyllä yhtään toisaalta ihmettele, niinhän se on aina ollut että oma porstua täytyy pitää puhtaana ja kuskata ne jätteet mieluummin naapuriin.

vatikaanin touhut ei kestä päivänvaloa, mutta ei kyllä jenkkilän viranomaistenkaan (ja tarkoitan tällä nyt sitten hallitusta, CIA:ta ja FBI:ta)... :whistle:

Yhteistyössä