chrysler voyager - onko hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen tykännyt. Tavaratila ei kyllä ole suuri edes siinä grand-mallissa, mutta ehdottomasti se kannattaa ottaa, sillä siinä pelkässä voyagerissa se tavaratila on täysin OLEMATON.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mä olen tykännyt. Tavaratila ei kyllä ole suuri edes siinä grand-mallissa, mutta ehdottomasti se kannattaa ottaa, sillä siinä pelkässä voyagerissa se tavaratila on täysin OLEMATON.

minkä ikäinen auto teillä on? onko ollut paljon rempassa?

Peesi. Minäkin tykkään.
Hirmuisesti vie menovettä ja kallis varmasti korjatakin, mutta ah niin ihana ajaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

minkä ikäinen auto teillä on? onko ollut paljon rempassa?

3 vuotta. Ei ole mitään remppoja ollut huoltoja lukuun ottamatta sun muuta öljyn vaihtoa ja lampun vaihtoa.

hyvä oli...meil oli tavab voyager...ei grandia...tavaratilaa oli tarpeeks, mut meillä se auto olikin pääosin 4 hengen autona, joten koirille ja tavaroille jäi takatilaa reippaasti. Silloin tällöin oli rempattavaa, mut olikin vm -92, automaatti ja neliveto... Mut mielelläni semmosen ottasin vielä uudestaankin...Nyt jos vaan sais vaikka sen Grandin ja automaattivaihteilla ja nelivetona, ni oisin tyytyväinen...

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:

Peesi. Minäkin tykkään.
Hirmuisesti vie menovettä ja kallis varmasti korjatakin, mutta ah niin ihana ajaa =)

:heart: Ihana ajaa!!! Ja en tiedä kyllä yhtään autoa mikä olisi halpa korjata... No, merkkiosat tietysti maksaa jollei tav. Bilteman osat tms. käy.

sehän on ehdottomasti paras. meillä on ajettu yli 300 000 kilsaa, ei juuri isompia remontteja ole ollut. nyt piti toiseen takarattaaseen laittaa uudet laakeri. ja keväällä laitettiin toiseen. niihin meni yhteensä sellaiset 700 euroa ja jotain pientä remppaa joskus. helppo ajaa ja tilava. eikä se nyt niin hirvee syöppökään ole

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
tutuilla oli,puolen vuoden jälkeen vaihtoivat pois, tänä aikana ehti vaihdelaatikko hajota ja remppa KALLIS, lisäksi kulutti aivan järkyttävästi!!!

Eipä tuo voyager nyt niin järkyttävästi kuluta... n. 10-14l/100km, riippuen ajosta ja ajaako kaupungissa vai maanteillä.. Vertaappa sitä sit johon isoihin jenkki vaneihin tai muihin vastaaviin...esim. miun haaveautoihin Suburbaniin tai Excursioniin...ni aikas vähän kuluttaa...

Yhteistyössä