Chisu on jees

Katsoin eilen "Vain elämää" -ohjelman. Olen aina tykännyt Chisun lauluista. Mielessäni on ollut, että hän on semmoinen suruisan synkän tuntuinen ja iloton tyyppi. Sen kuvan olen saanut. Mutta eipä niin olekaan. Räiskyvä ja pomppiva ja tosi iloinen. Olen ollut todella tietämätön. Olisi pitänyt vaan mennä johonkin hänen konserteistaan enkä vaan luonut mielikuvaa kuunnellessa vaikkapa radiota.

En räppäreistäkään erityisemmin ole välittänyt, mutta tämä nuori mies on myös ihan jees. Hyvät tatskat. Ehkä hieman liikaa vaan. Muuten kaikkihan ne on hyviä ne laulajat siinä ohjelmassa.

vierailija
Chisun biiseistä/äänestä en ole koskaan pitänyt eikä Vain elämää-jakso saanut mieltäni muuttumaan. Mutta tosiaan, oli tosi iloinen ja energinen ihminen.

Tämä nuori räppäri, Mikael, on yllättänyt minut positiivisesti. En räppäreistä ole koskaan oikein pitänyt, mutta Mikael on saanut mieltäni avartumaan.

hidasälli
Kaikki ne omalla tavallaan on hyviä. Vanhimmasta nuorimpaan. Mielestäni Chisu on aina ollut hyvä lauluntekijä ja myös esittäjä. Tyyppinä näköjään aika eläväinen. Täydellinen vastakohta Suvi Teräsniskalle, joka todella on myös hyvä.

vierailija
Katsoin eilen "Vain elämää" -ohjelman. Olen aina tykännyt Chisun lauluista. Mielessäni on ollut, että hän on semmoinen suruisan synkän tuntuinen ja iloton tyyppi. Sen kuvan olen saanut. Mutta eipä niin olekaan. Räiskyvä ja pomppiva ja tosi iloinen. Olen ollut todella tietämätön. Olisi pitänyt vaan mennä johonkin hänen konserteistaan enkä vaan luonut mielikuvaa kuunnellessa vaikkapa radiota.

En räppäreistäkään erityisemmin ole välittänyt, mutta tämä nuori mies on myös ihan jees. Hyvät tatskat. Ehkä hieman liikaa vaan. Muuten kaikkihan ne on hyviä ne laulajat siinä ohjelmassa.
Ei saatana miten hirveä avatar sulla. Tulee mieleen joku sairaalassa teholla makaava vihannes.

• Tykkää
Reactions: .....
Joo, ihan jees.
Samoin se nuori räppäri, jonka nimeä en kyllä tiedä, mutta noussee ohjelman myötä sen verran julkisuuteen, että ensi vuoden aikana nimi tulee tutuksi.
Kuustonen ok, hector ehkä himpun verran liian seniili, anna puu on booooring ja tähkäpää on ärsy, mutta ihan pantava... ainakin laulaessaan.

Yhteistyössä