Chiquita pyyhe!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papan mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

papan mamma

Aktiivinen jäsen
06.05.2006
5 194
0
36
Tänään oli postilaatikossa se pyyhe siitä banaanien keräilymerkki kampanjasta.
Aika hauska, luulin sen olevan siis pyyhe johon itseä voi kuivata, mutta se onkin sellainen niinkuin mikrokuitu "rätti". Millä mä pyyhin pölyjä. Isompi vähän vaan.

Mun mielestä huvittavaa suorastaan! :D

Onko kukaan muu saanut sitä?

Olette näköjään saaneet pyyhkeenne jo aikoja sitten, omaa ei ole kuulunut ja lähetetty on merkit kyllä hyvissä ajoin.. Tietääkö kukaan mistä niitä voi kysyä?

Sain pyyhkeen noin 3 viikkoa sitten ja siellähän sanottiin, että on "pölyjen pyyhkimispyyhe", mutta itse yllätyin, että oli niin julmetun iso.
Nyt seuraa tyhmä kysymys. Pyyhittekö pölyt tosiaan tuommoisilla liinoilla? Varmaan ne on ihan hyviä, mutta itse olen semmoinen juntti, että uskon vain märkään rättiin ja huuhteluaineeseen ;)

Minullekin tuo pyyhe kolahti pari viikkoa sitten postilaatikkoon ja olin yllättynyt. Pölyjen pyyhintään se on minusta aivan liian iso, mutta ajattelin että josko sitä astiapyyhkeenä käyttäisi (eli todella harvoin).

Alkuperäinen kirjoittaja Hep:
Olette näköjään saaneet pyyhkeenne jo aikoja sitten, omaa ei ole kuulunut ja lähetetty on merkit kyllä hyvissä ajoin.. Tietääkö kukaan mistä niitä voi kysyä?

Ei oo mullekaan tullu tota pyyhettä...ja varmasti ajoissa olin liikenteessä:/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sain pyyhkeen noin 3 viikkoa sitten ja siellähän sanottiin, että on "pölyjen pyyhkimispyyhe", mutta itse yllätyin, että oli niin julmetun iso.
Nyt seuraa tyhmä kysymys. Pyyhittekö pölyt tosiaan tuommoisilla liinoilla? Varmaan ne on ihan hyviä, mutta itse olen semmoinen juntti, että uskon vain märkään rättiin ja huuhteluaineeseen ;)

Mikrokuitu liinan idea ettei sitä kastella et se vetää pölyhiukkaset paremmin puoleensa.

Yhteistyössä