chi suoristus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiuksethyvin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiuksethyvin

Vieras
Onko kellekkään tehty tuota? Kauanko kesti suorana ja paljonko suunnilleen maksoi? Ja vielä saa mainita Helsingissä paikkoja jossa tehdään? =) Kiitos! Vakavasti harkitsen tähän omaan pehkooni.

koska minulle tehtiin Chi-suoristus siellä maaliskuun 2009 lopussa ja suoristus sinänsä onnistui hyvin, mutta suoristuksen tehnyt henkilö myös leikkasi hiukseni ja pilasi leikkaamalla tekemänsä suoristuksen ja samalla hiukseni noin vähintään kymmeneksi kuukaudeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja sasasa:
koska minulle tehtiin Chi-suoristus siellä maaliskuun 2009 lopussa ja suoristus sinänsä onnistui hyvin, mutta suoristuksen tehnyt henkilö myös leikkasi hiukseni ja pilasi leikkaamalla tekemänsä suoristuksen ja samalla hiukseni noin vähintään kymmeneksi kuukaudeksi.

Lisäisin edelliseen, että chi-suoristuksen onnistumiseen vaikuttaa aina hiuksen kunto lähtötilanteessa. Mikäli hiusta on paljon käsitelty-värjätty/vaalennettu/raidoitettu, ei lopputulos välttämättä ole aina silkinsileä. Chi-suoristus ei siis ole hiuksen rakennetta korjaava käsittely, eikä ammattitaitoinen kampaaja sitä suosittele, jos hiuksen kunto ei sitä kestä.

Myöskään malliinmuutosleikkausta ei ole paras tehdä heti suoristuskäsittelyn jälkeen, koska hius on normaalia "jäykempi". Suositus onkin, että leikkaus tehtäisiin vasta kahden viikon kuluttua chi-käsittelystä. Näin hius on hieman pehmennyt ja helpommin muotoiltavissa.

Lainauksen kirjottaneelle vastaisin, että häntä on konsultoitu em. asioista ennen chi-käsittelyä. Niin kuin kirjoittaja itsekin sanoo, suoristus onnistui hyvin, mutta leikkaus ei istunut asiakkaalle hänen toivomallaan tavalla- harmi niin. Neuvoisinkin muita rohkeasti kysymään Chi-käsittelyyn liittyvistä asioista suoraan liikkeistä, joissa sitä tehdään. Myös me Seija & Helmutissa vastaamme mielellämme!

Mulle tehtiin toi suoristus ja periaate on se että suoristus kestää niin kauan kuin oma kihara alkaa kasvamaan. Suoristus ei siis ns 'katoa'. Periaate on sama kuin värjäyksellä väri pysyy kaiken aikaa,mutta tyvi vetää oman värinsä. Minä kiitän ja kuittaan. Porvoossa maksaa mulle keskipitkät hiukset 50€\h.

Yhteistyössä