Cerazetten lopetus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vauva taloon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vauva taloon

Vieras
Hei!

Kolmas päivä ilman pillerin ottoa ja tänään on ollut kuvottavaa oloa, raskaana en varmaan pelkällä ajatuksen voimalla vielä ole, joten uskon että olisi pillereistä johtuva sivuoire?

Onko muilla kokemuksia?

Entäs milloinkohan niitä ensimmäisiä menkkoja uskaltaisi odotella? Menkkajomotuksia on jo ja siitä luin, että se on hyvinkin tavallista. Mutta mitään ei ollut niiden alkamisesta.

Itsellä pillerit jätti siis menkat ensimmäisten kunnon menkkojen jälkeen kokonaan pois, pientä tiputtelua lukuunottamatta joten kierroista yms. ei ole mitään haisua.

Ja raskaus tässä olisi nyt sitten tavoitteena, joten mielenkiinnosta kysyn, että onko raskauden alkamiseen mennyt kauan..? Ilmeisesti tässä ei periaatteessa tarvitsisi niitä menkkoja edes odotella :)

Jos joku viitsii kirjuutella, olisi kiva lukea muiden kokemuksia!!

Kun lopetin Cerazetten käytön niin olin raskaana ennen kuin ensimmäisiäkään kuukautisia tuli. Meille ihan ok juttu mutta terkkari kävi kuumana et ois tarvinnu oottaa yks kierto et tietäis lasketun ajan laskee siitä... mun kierto ainakin oli 30-60 päivää et tuskinpa se siitä laskemisesta ois helpompaa tehnyt...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun lopetin Cerazetten käytön niin olin raskaana ennen kuin ensimmäisiäkään kuukautisia tuli. Meille ihan ok juttu mutta terkkari kävi kuumana et ois tarvinnu oottaa yks kierto et tietäis lasketun ajan laskee siitä... mun kierto ainakin oli 30-60 päivää et tuskinpa se siitä laskemisesta ois helpompaa tehnyt...

ja näkeehän sen raskauden tarkan keston sit ultrassa. mks se pitäsi heti tietää? varhaisraskauden ultraan pääsee kuiteski jo vkolla 7.

Yhteistyössä