Cerazetten 100 % ehkäisyteho GRRRRRHH

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja selibacy rules
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

selibacy rules

Vieras
On kyllä paras ehkisy tähän mennessä toi Cerazette. Ei olla vissiin harrastettu seksiä puoleen vuoteen kuin 3 kertaa.. Ei siis tee YHTÄÄN mieli. En ole edes maturboinut kertaakaan saati miettinyt mitään eroottisia ajatuksia. On kuin kaikki seksiin liittyvät asiat ois poistettu musta.

Noh, menkkojakaan ei oo ollut yli puoleen vuoteen. Ja tosiaan 100 % ehkäisyteho.

Mut nyt riitti. Mä lopetan ne, ei tää oo elämää ja parisuhdehan tähän kuolee!!!

voi itku. mä joudun vaihtamaan noihin diane novasta korkean verenpaineen ja kolesterolin takia :( halut muutenkin vähäiset... lisäks pelottaa et puhkeeko naama kukkimaan uudelleen.

Joo, ei oo muuten yhdessäkään ehkäisypillerissä 100% se ehkäisyteho.

Ei mulla vaan ole vaikuttanut yhtään haluihin huonontavasti. Ainoastaan mulla on näppyjä tullut muutama naamaan, mutta ei niin häiritsevästi. Mut mielestäni johtuu selkeästi noista, vaikka vaikeehan se on täysin juuri niin sanoa.

Oon syöny noita nyt..vissiin 2 pakettia eli onkse nyt kuus liuskaa. Ja kerran tullut tyhjennysvuoto, tosin se oli semmosta tiputtelua 2 pv.

Niin joo ja selkä ja naama kukkii, sekään ei paljon paranna seksielämää kun tulee paha mieli kun naamansa näkee peilistä. Aion alottaa taas tavalliset pillerit, ne oli hyviä ennen raskautta ja saavat luvan toimia edelleen!
Ja tolle viisastelijalle joka sanoi ettei missään ehkäisypillerissä oo 100 % ehkäisyteho: ootko koskaan kuullut ironiasta?? Ja tää on 100 % ehkäisy jos seksiä ei harrasteta ikinä enkä usko että mua mikään pyhä henkikään paksuksi pistää.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Ei mullekaan cerazeteistä mitään oo tullu. Lukuunottamatta pientä kireyttä.

Hahaha joo toi jo unohtuikin. Ekat kolme kuukautta olin kiukkunen kuin takiainen, sain raivareita yms. Ne on onneks loppuneet. Mut ei oo siis mun valmiste tuo cerazette, kokeiltava muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuutikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hanki hormonikierukka.

Ja vuoda 24/7... ei sekään mukavaa ole. =/
Nimim. kokemusta on

Ai kierukalla tuollaiset vuodot?? hmm... mulla ollut kohta puolitoista vuotta hormonikierukka joka laitettiin nimenomaan vähentämään runsasta vuotoa ja tosiaan vahensi, nimittäin sen jälkeen on muutaman kerran tullut pikkuvuotoa , riittää pikkuhousunsuoja ja oikestaan vaan wc käynnin jälkeen pyyhkiessä huomaa vuodon. Ja tosissaan vissiin 5-8 kertaa on näitä ollut tänä aikana ja kestää tuokin systeemi vain päivän pari. mä ainakin olen kyl tykännyt.

Alkuperäinen kirjoittaja kantsu:
Hanki hormonikierukka.

Nimim. kokemusta on

Ai kierukalla tuollaiset vuodot?? hmm... mulla ollut kohta puolitoista vuotta hormonikierukka joka laitettiin nimenomaan vähentämään runsasta vuotoa ja tosiaan vahensi, nimittäin sen jälkeen on muutaman kerran tullut pikkuvuotoa , riittää pikkuhousunsuoja ja oikestaan vaan wc käynnin jälkeen pyyhkiessä huomaa vuodon. Ja tosissaan vissiin 5-8 kertaa on näitä ollut tänä aikana ja kestää tuokin systeemi vain päivän pati. mä ainakin olen kyl tykännyt.

Mulla oli pitkään tiputteluvuotoa, mut en nyt sanois sitä silleen vuotamiseksi, kun normaalisti vuosin reilun viikon ja todella runsaasti.

Alkuperäinen kirjoittaja kantsu:
Hanki hormonikierukka.

Nimim. kokemusta on

Ai kierukalla tuollaiset vuodot?? hmm... mulla ollut kohta puolitoista vuotta hormonikierukka joka laitettiin nimenomaan vähentämään runsasta vuotoa ja tosiaan vahensi, nimittäin sen jälkeen on muutaman kerran tullut pikkuvuotoa , riittää pikkuhousunsuoja ja oikestaan vaan wc käynnin jälkeen pyyhkiessä huomaa vuodon. Ja tosissaan vissiin 5-8 kertaa on näitä ollut tänä aikana ja kestää tuokin systeemi vain päivän pari. mä ainakin olen kyl tykännyt.

Joo mä kans suosittelen hormoonikierukkaa. Mulle kans laitettiin se runsaiden menkkojen ja vuotohäiriöiden takia. Ekat puol vuotta oli tiputteluvuotoo mut sitte loppu. Ehkä kerran kolmes kuukaudes tulee ns. menkat, kestää päivän ja muutama tippa tulee ja senki huomaa vaan pyyhkiessä.

Yleensä hormonikierukan soveltumista testataan juuri cerazeteilla. Koska ei se hormonikierukka kaikille sovi.

Omalla kohdallani cerazettejen aikaan vuosin jatkuvasti, kokeilin hormonikierukkaa, mutta lääkäri päätti poistaa moisen jo viikossa. Vaikka eihän viikossa ehdi mikään tasoittua. Ei sovi niin ei sovi, kumpikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yleensä hormonikierukan soveltumista testataan juuri cerazeteilla. Koska ei se hormonikierukka kaikille sovi.

Omalla kohdallani cerazettejen aikaan vuosin jatkuvasti, kokeilin hormonikierukkaa, mutta lääkäri päätti poistaa moisen jo viikossa. Vaikka eihän viikossa ehdi mikään tasoittua. Ei sovi niin ei sovi, kumpikaan.

Mulle ei sopinu Cerazette oleenkaan, vuosin ku seula vaikka jatkuvasti niitä söin. Mutta hormoonikierukka sopii täydellisest.

Ja se on kyllä erikoista että se viikon jälkeen jo poistetaan. Jos ei siihen sitten jotai muuta järkevää syytä ole, muita oireita tms. Mutta jos viikon jälkeen poistetaan vuotojen takia niin se on erikoista..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin joo ja selkä ja naama kukkii, sekään ei paljon paranna seksielämää kun tulee paha mieli kun naamansa näkee peilistä. Aion alottaa taas tavalliset pillerit, ne oli hyviä ennen raskautta ja saavat luvan toimia edelleen!
Ja tolle viisastelijalle joka sanoi ettei missään ehkäisypillerissä oo 100 % ehkäisyteho: ootko koskaan kuullut ironiasta?? Ja tää on 100 % ehkäisy jos seksiä ei harrasteta ikinä enkä usko että mua mikään pyhä henkikään paksuksi pistää.

No luuletko, että se tosinaamalla heitettiinkään? =) Ärsyttää vaan, kun ihmiset monesti väittävät, että "pillerit petti" ja sitten ite eivät vaan oo ottaneet niitä ku sinnepäin ja vähän unohdeltu ja muuta. Noissa on tosi surkee ehkäisyteho, jos niitä ei käytä oikein. Ja siltikin voi sattua ja tapahtua. Eli mihinkään ei parane luottaa, paitsi siihen selibaattiin, mutta kolmestaki kerrasta voi jo paksuuntua ;)

En ymmärrä sitäkään, miksi ihmiset roikkuvat ehkäisymenetelmässä, joka ei sovi. Se pitää vaihtaa, jos ei sovi. Itellä on tästä kokemusta paljon ja en voi enää vaihdella kuin kuparikierukan, kondomin sekä minipilsujen välillä migreenin takia. Ja aiemmin taas oli normipillereissä ongelmia, kun kaikki eivät sopineet. Pitää vaihtaa, ei saa tyytyä mihinkään surkeeseen. JOs mikään hormonaalinen ehkäisy ei sovi, niin pitää käyttää jotain muuta. Älkää nyt hyvät ihmiset ehkäisyn takia ihmissuhdettanne kaatako!

Sori kun oon kettumainen veepää mutta nää napit tekee mut hulluksi. No keskiviikkona menen ehkäisyneuvolaan ja saan tavalliset pillerit. En mä näissä epäsopivissa muuten olisi roikkunutkaan, mutta kun ei oo oikein vaihtoehtoja imetyksen aikaan, ja ne aina käskee odottaan sen 3 kk että normalisoituu tilanne. Heti synnytyksen jälkeen söin noita 3 kk mutta lopetin kun oli niin hirveet raivokohtaukset, sit oltiin muutama kk pelkän kumin kaa mutta kun ne menee rikki jos on yhtään kovempi meno. Nyt taas noita prk pillereitä kokeilin puolisen vuotta mutta ei tää vaan toimi ei.. Toivottavasti nyt sit elämä palais mallilleen kun saa toiset napit.... :(

Nii ja tosiaan siksikin halusin Cerazettea vielä kokeilla kun aattelin jos ois sen ehkäisykapselin tai hormonikierukan asentanu mut nyt ainakin tiedän tasan varmaan että ei kiitos, kun niis on samat vaikutukset ja samat aineet.

Mulla on nyt ollut reilun vuoden nää käytössä, ei vuotoja enää lainkaan eli elän täysin kuukautisvapaata elämää. Iho kukkii pikkasen, mutta ei häiritsevästi, mielialassa en oo huomannut muutoksia näitten myötä. Niin ja mitä haluihin tulee niin ei oo ainakaan poistanut niitä. Viime viikolla ti-su harrastettiin joka päivä 1-2 kertaa ja enemmänkin ois tehnyt mieli... en kuitenkaan laske syyksi pilleireitä vaikka halut onkin kovat sillä aina ne on olleet.

Toivottavasti sopiva ehkäsykeino löytyy jokaiselle, mutta näitä pilleireitä ei kannata siis pelätä koska ainakin mulle ne sopii vallan mainiosti ja halutkin on tallella. Suosittelen.

Yhteistyössä