Cerazette

• Viestiketjun aloittaja Sivuoireita?
  • Ensimmäinen viesti
Sivuoireita?
Kuinka todennäköistä on että sivuoireita (rintojen pingotusta? päänsärkyä?) tulee vasta neljännen liuskan aikaan? Päänsärkyni kyllä todennäköisemmin selittyy stressillä yms. mutta tämäkin tuli mieleen.

Kiitos vastaajille!

mulla
Mulla tuli myös! Ei muita oireita mutta alkoi ihan järjetön päänsärky kun olin syöny n.kolme liuskaa cerazettea.. Kiva huomata, että jollain muulla sama tilanne, lääkäri kun ei oikeen uskonut, että päänsärkyni olisi johtunut pillereistä kun olin syönyt jo kolme kuukautta ennen kuin päänsärky alkoi. Lopetin kuitenkin koko pillereiden syönnin viikko sitten. Kyllästyin kokeilemaan eri merkkejä kun ei mikään tunnu sopivan..

5xmamma
Ainahan on tietysti mahdollista, että sivuoireita ilmaantuu, vaikka viiveellä. Vain kokeilemalla tietää mikä itselle sopii.
Minulle kyseiset pillerit sopivat erinomaisesti. Ei mitään sivuoireita (kuten olen monesti täällä todennut) :) Aloitin Cerazettejen käytön 11/2003. Viimeiset menkat kesällä 2004. Ja jatkan kunnes lääkäri toisin määrää.

Alkup.
Päänsärkyni todennäköinen syy on hartianseudussa, mutta rintojen pingottuneisuuteen tms. ei voine löytyä syytä hartiaseudulta/selästä lapojen kohdalta ;-(.

Menkat harvakseltaan on ollut kiva juttu.

Yhteistyössä