Cerazette uudestaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaa hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaa hmm

Vieras
Söin keväällä 2010 cerazette minipillereitä 3kk ja vuosin kun seula koko sen ajan, lisäksi naama kukki, hiuksia lähti ja limakalvot kuivui. Sitten sain mini-pill merkkiset minipillerit joiden kanssa on mennyt hyvin mutta viimeaikoina on alkanut vaivaamaan ylimääräiset vuodot ja nyt mulle alkaa jo riittämään se. Tohtisko kokeilemaan uudestaan cerazettea vai reagoikohan mun kroppa siihen taas yhtä huonosti? Vai pitäiskö vaan ottaa riski ja siirtyä yhdistelmäpillereihin kaikista veritulppa, aivohalvaus peloistani huolimatta?

miksei hormonikierukkaa eli Mirenaa? Sekin kyllä aiheuttaa vuotoja ja tiputtelua, mutta hyvällä tuurilla ne voi loppua. Et sä voi normipillereihin siirtyä.

Mulla ollut Mirena yli 3kk, tiputtelu ollut ärsyttävää mutta on nyt laantumaan päin. Menkat ei varmaan mulla lopu kokonaan, ainakin siltä tuntuu mutta jo se on helpottanut, ettei enää vuoda kuin seula vaan vuotomäärä on melkein 90% vähäisempää!

Luin nyt tarkemmin, että sulla on yhdistelmäpilleristä pelkoja, ei niinkään estettä? Mulla este eli aurallinen migreeni. Mirena on siihen ihan luvallinen vaihtoehto.

En halua vieraita esineitä kehooni lisäksi en tarvitse niin pitkäaikaista ehkäisyä.

Miksen voisi normaali pillereihin siirtyä? Eikai pelkät pelot ole este niille?

[QUOTE="aapee";26356553]En halua vieraita esineitä kehooni lisäksi en tarvitse niin pitkäaikaista ehkäisyä.

Miksen voisi normaali pillereihin siirtyä? Eikai pelkät pelot ole este niille?[/QUOTE]

ei tietenkään, luin ensin huolimattomasti, että ON este mutta ne olikin sun pelkoja.

Yhteistyössä