Dodiin, eipähän ole aikoihin ollu menkat näin runsaat :kieh: ja siis vasta ekaa laattaa noita cerazetteja vetelen, mahakin on todella kipeenä. Mietin että jos lopettaisinkin noiden pillereiden syömisen tähän paikkaan, kuinkahan pitkään noi otetut pillerit vielä vaikuttaa, eli tekeekö ne nää vuodot tämmösiks runsaiks ja kipeiks ja jos lopetan ni helpottaako kuinka pian? Mietin nyt jouluaattoa ja saunomista :ashamed:
Ei vissiin ole muuta ehkäisyä näiden lisäks kuin mirena-kierukka (jota en kuitenkaan haluisi) imetysaikana? Kumi nyt tietysti... Tai sitten pitää pihdata Mä en vaan kestä tämmösiä vuotoja yhtään, just loppu jälkivuoto niin sitten nämä :kieh: :kieh: :ashamed:
mulla kesti tovi ennenkuin alkoi vuodot cerazetteilla. sitten se olikin kokoajan sellasta tiputtelua, välivuotoja :/
minipillereiden tehohan loppuu muutamassa vuorokaudessa viimeisen ottamisesta eli oikein hyvällä tuurilla pääset saunomaan jouluna
mieti nyt kuitenkin, elimistöt reagoivat erilailla kaikkeen ja vasta kun olet pillerit aloittanut, kannattaisi sitä todellista vaikutustasoa oireineen odotella pari kolme kuukautta
mä vuodin verta koko sen 7kk kun niitä söin, välillä enemmän ja välillä vahemmän ja kun lopetin pillerit, vuosin vielä kolme kuukautta perään :x |O Mitään fyysistä vikaa musta ei löytynyt, lääkäri sanoi sen johtuneen pillereistä
Mulla on puoltoista laattaa menny eikä minkäänlaista vuotoa! Muuten ihan kiva, mut olishan se kiva et jotain tulis ettei tarttis mahdollisesta ( vahinko ) raskaudesta hermoilla... :headwall: