Cerazette & oireet??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimetön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nimetön

Vieras
Lyhyesti kysymys:

Oon syönyt nyt n.5kk ko. pillereitä ja nyt viime päivinä on alkanut alamahaa nipistellä ja "viillellä" ja valkovuoto on lisääntynyt kans..Oliskohan kenelläkään tietoa, mikä mahtaa olla vikana? Onko tämmöinen normaalia, vai pitäiskö huolestua? Menkkoja mulle ei oo tullut tänä aikana, ja r -testinkin tein eilen, negaa näytti.
Tiedän, että monta kertaa kysytty näistä pilsuista, mut en ainakaan tämmöistä oo huomannut kenenkään kertoneen..Kiitos jo etukäteen jos jollain olis kokemuksia.

mulla kanssa on ollut enempi vuotoa ja välillä nippailee mahasta. menkkoja ei oo ollu kesäkuun jälkeen ja raskaana en ole. oiskohan noi oireet sellasia ku menkkojen pitäis alkaa mut sit ei kumminkaa alakkaa.. :o ymmärsiköhän kukaan .. :whistle:

yhessä vaiheessa aikas runsasta valkovuotoa ja ihme oloja. sitten mulla alko myös tuhruvuotoa, kun ei ekaan kolmeen kuukauteen ollu ollenkaan. sitte vaan lisäänty ja lopulta oli ihan ku menkat, oli sitte kestäny jo kolme viikkoa. siihen loppu pillereiden ottaminen! sitten kestikin yli 40 päivää ennen ku menkat palas...

ei kovin hyvää mainosta ole nuo pillerit tällä palstalla saaneet...

Joo, en minäkää oo noista pilsuista hyvää kuullu, ajattelin eka, ettei niitä uskalla alkaa edes syömään, kun se "mahdolliset oireet"-lista, siinä selosteessakin oli aika pitkä..

On mulla aiemminkin nyt 5kk aikana se valkovuotot lisääntynyt välillä, (oon kans aatellu, et voiskohan ne olla ikäänkuin pillereiden aikaiset "menkat", ilman väriä tosin..) mut nää nipistelyt ym. kivut on ihan uusia..Toivotaan nyt, ettei ainakaan oo mikään tulehdus tms. kyseessä..

Mä kanssa olin "rikki" ku lääkäri kovin mainosti et yli 80%lla jää kokonaan menkat pois näillä pilleireillä... Ja p*skat!!! Samanlaista kuin ennenkin, paitti että nyt ei voi laskea koska ne alkaa!! \|O \|O

Suunnittelin että äkkiä taas odottamaan niin pääsis näistäkin... :whistle:

Mä aloitin kolme kuukautta sitten käytön ja kaksi kk oli veristä tuhruvuotoa ja pienet menkat. Nyt kun kolmas laatta rupeaa loppumaan, on tuhruvuoto loppunut, joten eiköhän se näin tasaannu...jollen sitten ole raskaana, no tuskinpa. Mä olen monasti unohtanu pillerin 12 tuntia myöhässä sen ottanu, mut ei kai siitä viel pitäs ehkäsytehon oleellisesti kärsiä? Vai?

Yhteistyössä