cerazette minipillerit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3kk kestäneet mega runsaat kuukautiset, akne, hiusten lähtö, hiiva ja virtsatietulehdus kierre, kuivat ja kipeät limakalvot.

hirveäimmät pillerit ikinä. mulle ne oli ekat pillerit ja traumat ja pelko hormoneja kohtaan jäi todellakin.

Ihanaa kun ei ole kuukautisia, mut alku painajaista kun kuukausitolkulla tiputtelua enemmän tai vähemmän. Ja muistuttaisin ottamaan pillerin prikulleen joka päivä ettei taas ala tiputusrumba.

Itselläni aiheutti mielialanvaihteluita ja ärtyisyyttä, äksyilin siis silloiselle poikaystävälleni paljon. Lisäksi vuoto oli mitä sattui, yleensä niin, että seksin jälkeen alkoi tiputtelemaan ja sitä kestikin sitten viikon.. Seuraavan kerran jälkeen taas sama juttu, eli seksielämä kärsi aikatavalla! Puolivuotta jaksoin niitä syödä ja sitten lopetin kokonaan. Mielialakin parani huomattavasti, sekä seksielämä.

mä oon niin tyytyväinen niihin, nyt syöny pari vuotta niitä. mitää sivuoireita ei ole ollu, menkatki jäi kokonaan pois. ei mitää negatiivista sanottavaa.

ei sopinu mulle ollenkaan, nuppi meinas "seota" ja oli ahdistunu olo, lopetin ja oireetkin loppu. Nyt vain sitten odotella toukokuun loppuun niin saan kierukan:) se sopii mulle paremmin kun hyvin! (ennenkin ollu)

Yhteistyössä