Cerazette minipillerit!

Olen aloittamassa ko. pillerit ja haluaisin kuulla teiltä mielipiteitänne niistä!
Tuliko sivuvaikutuksia?
Menkat ei vielä ole imetyksen johdosta alkaneet, mutta ilmeisesti voin ne siis aloittaa esim. huomenna? (Lääkäri höpötti kuin Runeberg ja taisi se kohta mennä ohi... :LOL: )
Kokemuksia kehiin!! =)
 
Aloitin jälkitarkastuksen jälkeen, n. 2kk synnytyksestä ja vuosin kuin seula 7 viikkoa, heti ensimmäisestä pilleripäivästä alkaen. Lopetin tuon 7 viikon jälkeen ja vuoto loppui HETI!
Ja koko tuon 7 viikkoa vuoto oli TODELLA runsasta (söin jopa lääkkeitä siihen, että hillitsis) :ashamed:
Et en voi suositella...mut kai ne jollekin käy =)
Muista pillereistä ei oo mulle tullu koskaan mitään...
 
mä en suosittele myöskään! söin 2vko ja se jo mulle riitti kun vuoti ja vuoti.. samanlailla kun jahvetti eli kun lopetin loppu heti myös menkat ja muuttui heti säännöllisiksi.. lisäksi huomasin et iho kukki todella noiden aikaan!! HUONOT!!
 
mulle sanottii et jos raskaudesta on kulunu 21 päivää ni pitää pois sulkee se ettei oo raskaana uudellee eli tehä testi. Pitäs itekki sinne labraa jaksaa raahautuu ni sais alotettuakin noi.. niist on varmaa enemmän hyötyy jos niit söis eikä ne lojuis tuol vaatehuonees.. :snotty:
 
Aloitin nuo ja sain 3kk kestävät kivuliaat menkat+paino nousi huimasti... Kun asiaa valitin niin sanottiin että se saattaa rauhottua siitä 2kk kohdalla mut ei kyllä.. Juu ei mulle enää ikinä noita :)
muoks. niin ja muut pillerit on mulle kyllä sopineet mutta noissa tökki joku...
 
Alotin vajaa 3 kk synnytyksestä. Ihan vaan lennosta alotin. Mitään ongelmia ei ole ollut, tosin ei menkkojakaan ole näkynyt vielä, mutta se nyt ei muutenkaan mitenkään tavatonta kun kierto aina ollut mitä on.
 
Joo, voi aloittaa koska vain, jos ei ole menkat vielä alkaneet. Ite aloitin jälkitarkastuksen jälkeen eikä menkat olleet vielä alkaneet. Mutta kahden viikon kuluttua pillereiden aloituksesta alkoivat menkat!! En tiedä oliko pillereillä osuutta asiaan, sillä täysimetän ja yleensä mulla on ekat menkat alkaneet vasta n. puolen vuoden kuluttua synnytyksestä.. :eek: Melkein kaksi levyä söin, mutta lopetin, koska kokoajan oli kuukautiskipuja, vaikka ei menkkoja olekkaan ja hiukset alkoi rasvoittua tosi hirveästi ja myös alkoi lähteä hirveesti hiuksia!! Eli ei kiitos meikäläiselle!! |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Aloitin jälkitarkastuksen jälkeen, n. 2kk synnytyksestä ja vuosin kuin seula 7 viikkoa, heti ensimmäisestä pilleripäivästä alkaen. Lopetin tuon 7 viikon jälkeen ja vuoto loppui HETI!
Ja koko tuon 7 viikkoa vuoto oli TODELLA runsasta (söin jopa lääkkeitä siihen, että hillitsis) :ashamed:
Et en voi suositella...mut kai ne jollekin käy =)
Muista pillereistä ei oo mulle tullu koskaan mitään...
Voi hyvää päivää :eek: Johan tossa kohta vuotaa kuiviin!!!!
No onneksi helppas, kun lopetit :)

Mulle pillerit ovat sopineet vallan hyvin, ei mitään sivuvaikutuksia. Tai siis menkat on olleet kyllä poissa koko ajan, mtta ei muuta "sivuoiretta".

Taitaa olla niin kovin yksilöllistä, että ei voi oikein ennustaa kuin käy. Toivottavasti sopivat sinulle=)

 
alotin heti jälkitarkastuksen jälkeen.eikä menkat ollu alkanu.ei edelleenkään ollu minkäänlaista vuotoa.syöny nyt noin 4kk.ei oo kummempia sivuvaikutuksia ollu.

esikoisen jälkeen ei kyl sopinu yhtään ja vuosin kun mikäkin!
 
Mulla tuli edellisen raskauden jälkeen käyttäessä tihenevää vuotoa. Lopetin käytön, kun alkoi olemaan jatkuvaa se vuoto. Nyt yritin käyttää 2kk ja mulla oli hirveät raskausoireet kokoajan. Mielialat heitteli, päätä särki, järkky aamupahoinvointi ja menkat loppui kokonaan (ehti olla kerran ennen aloitusta, kerran pillerien aikana). Nyt kaksi viikkoa lopetuksesta alkaa olla ihmismäinen olo. Niin edellisellä kerrallakin tuli itku- ja raivokohtauksia ja silloin paino nousi.
Ei taida käydä kaikille, testasin jo yhden negan, mutta edelleen pelkään olevani kuiteski raskaana, ne oireet oli niin pahat ja kohta 2kk menkoista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kide:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Aloitin jälkitarkastuksen jälkeen, n. 2kk synnytyksestä ja vuosin kuin seula 7 viikkoa, heti ensimmäisestä pilleripäivästä alkaen. Lopetin tuon 7 viikon jälkeen ja vuoto loppui HETI!
Ja koko tuon 7 viikkoa vuoto oli TODELLA runsasta (söin jopa lääkkeitä siihen, että hillitsis) :ashamed:
Et en voi suositella...mut kai ne jollekin käy =)
Muista pillereistä ei oo mulle tullu koskaan mitään...
Voi hyvää päivää :eek: Johan tossa kohta vuotaa kuiviin!!!!
No onneksi helppas, kun lopetit :)
Jep, olin jo ihan aneemisen näkönenki ja olokin oli sen mukasta :snotty:
 
Noissa minipillereissä on ilmeisesti se kymmenen prosentin onnekas ryhmä, joka ei saa menkkoja ollenkaan. Käytin itse kyseisiä pillereitä viisi vuotta ennen raskautta ja menkkoja ei näkynyt kertaakaan. Raskaaksi tulin heti (kun pillerit lopetin) eli välissä tuli vain kolmen päivä mini menkat (2vk pillereiden lopettamisesta). Nyt aloitin uudelleen kolme viikkoa sitten (6 vk synnytyksestä) eikä menkkoja ole kuulunut. Imetän tosin vielä.

Toisille nuo eivät sovi ollenkaan, joten kannattaa vain kokeilla kumpaan ryhmään kuuluu ja reagoida ajoissa jos tilanne ei tunnu normaalilta.

Saa nähdä jos menkat joskus alkavat niin tiedänköhän enää mitä pitää tehdä =)
 
Mä aloin syömään niitä tammikuussa kun jälkivuoto ja ekat menkat oli loppunu. En imettänyt. Lääkäri sano että niitten ei pitäis kuukautiskiertoon vaikuttaa mitenkään ja tein raskaustestinkin kun ei menkkoja kuulunut. Yhdet menkat on ollu sitten sen tammikuun jälkeen, tosin ne kesti kuukauden...
Kyllähän tää menkattomuus mulle kelpaa mutta kiva odotella et koskakohan alkais vai alkaako ollenkaan ja kestääkö taas kuukauden kun taas alkaa...
 

Yhteistyössä