cellbesin kuvasto kellään lähellä?

etin nettisivuilta yksiä miesten työhousuja mut en löydä. olisiko kellään se kuvasto siinä lähellä, et kattoisi mulle sen tuotenumeron niin jos sillä sen tuolta löytäisin.
Se oli semmoinen ohut kuvasto, takasivussa oli paneeliverhoja. Siellä oli yhdellä sivulla miesten työhousuja ja siinä olis sellaiset camomaastohousut alle kolmekymppiä. En vaan löydä niitä tuolta nettisivuilta!! :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Alkuperäinen kirjoittaja sophie:
ne cellbesin sivut on kummat,sieltä löytää kamppeita mitä on kuvastossa niin sillä haulla..
Mä yritin hakea tuolla haulla, mutta ei löytyny tuotenumerolla eikä nimellä.
mä kerran hajin yhtä juttua sieltä minkä olin kuvastossa nähnyt mutta ei enää sitä kuvastoa ollut ja laittoin sinne äkäsen viestin niin antovat mulle linkin siihen juttuun ja sitten vielä oli että hae haulla ja hakusanaksi siinä tavarassa ollut kuvio..
 
Alkuperäinen kirjoittaja sophie:
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Alkuperäinen kirjoittaja sophie:
ne cellbesin sivut on kummat,sieltä löytää kamppeita mitä on kuvastossa niin sillä haulla..
Mä yritin hakea tuolla haulla, mutta ei löytyny tuotenumerolla eikä nimellä.
mä kerran hajin yhtä juttua sieltä minkä olin kuvastossa nähnyt mutta ei enää sitä kuvastoa ollut ja laittoin sinne äkäsen viestin niin antovat mulle linkin siihen juttuun ja sitten vielä oli että hae haulla ja hakusanaksi siinä tavarassa ollut kuvio..
minoon hakenu jo vaikka millä hakusanoilla :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja sophie:
ethän näitä tarkottanu
http://www.cellbes.fi/Product/index.aspx?pid=23180
en. noita se mulle yrittää koko ajan tyrkyttää. ne oli semmoiset missä oli polvisuojille paikka ja oli vaikka mitä naulataskua ja muuta.
ja ne oli semmoiset camoväriset, siis semmoiset valkoharmaamustat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sophie:
löysin kuvaston,minkäkokoset?
kun mä en oo koosta varma. olihan niissä aikuisten kokoja? jos miehen työhousujen koko on 50 niin mikä niissä kokomerkinnöissä vastaa sitä?onko kellään tietoo? minoon ihan käsi tämmösissä...
Taitaa muuten olla 5 se kokonumero jos oikein katoin.
 
Mä laitoin sen tuotenumeron tuonne ylemmäs. Ne on tuossa kuvastossa sivulla 40 alareunassa keskellä... hinta alkaen 22.90? väri vaihtoehdot musta, sininen ja maastokuvio. Tarkoititko niitä? Sen maastokuvioisen tuotekoodin laitoin.
 

Yhteistyössä