CDON.COM

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Törmäsinpä aika veikeeseen juttuun tuolla, en nimittäin saanu tilattua sieltä yli 100 euron ostosta laskulla..Siis että lasku tulee tuotteen mukana ja siinä on se 14 päivän maksuaika..Ihme että laskuun saa kyllä yleensä joka paikasta tilattua mut ei tuolta..

Mulla on siis luottohäiriömerkintä jonka poistumista odottelen, en ollut tilaamassa osamaksulla, enkä maksuajalla vaan ihan tavallisesti laskulla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän noista yleensäkään saa laskulle, koska siinähän on aina riski jos jättää maksamatta.

Mä itseasiassa olen sieltä viimeks talvella tilannu ja sillon tuli lasku mukana, saahan muualtakin laskun tuotteen mukana, miksei tuolta nyt yhtäkkiä muka saa? :p

Alkuperäinen kirjoittaja Fiz:
Jos tilaat ekaa kertaa niin ne rajoittaa tilauksen kokoa. Sillä varmistetaan että varmasti maksat sen mitä tilaat. Sen jälkee saa ottaa vapaasti.

Mä jouduin tekee uuden tunnuksen kun vanha oli kadonnu jonnekkin, ilmeisesti kyse on nyt siitä sit..

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän noista yleensäkään saa laskulle, koska siinähän on aina riski jos jättää maksamatta.

Mä itseasiassa olen sieltä viimeks talvella tilannu ja sillon tuli lasku mukana, saahan muualtakin laskun tuotteen mukana, miksei tuolta nyt yhtäkkiä muka saa? :p

No jopas jotakin.. sit on aikas outoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja Fiz:
Jos tilaat ekaa kertaa niin ne rajoittaa tilauksen kokoa. Sillä varmistetaan että varmasti maksat sen mitä tilaat. Sen jälkee saa ottaa vapaasti.

Mä jouduin tekee uuden tunnuksen kun vanha oli kadonnu jonnekkin, ilmeisesti kyse on nyt siitä sit..

Silloinhan ne katsoo että oot uusi asiakas, joten vissiin tuo vaikuttaa!

Yhteistyössä