CD- levyjen pakkaamisesta, help

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piip"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"piip"

Vieras
Kun lähetän postitse cd-levyjä, niin miten ne pitää pakata? Pitääkö olla se pehmustettu kuori vai voiko olla vaan tavallisia paperirikuoria jos vaikka pehmustan cd:t talouspaperilla? Olsiko hölmö idea?

Mä olen ostanut joko pehmostetun kuoren tai sit itse pakannut levyn kuplamuoviin ja sit kirjekuoreen. Talouspaperi ei välttämättä riitä tai aiakinn sitä pitää olla sit paljon ettei levy vaan mene rikki kun tippuu postilaatikkoon tai postiluukusta.

Mä olen ostanut joko pehmostetun kuoren tai sit itse pakannut levyn kuplamuoviin ja sit kirjekuoreen. Talouspaperi ei välttämättä riitä tai aiakinn sitä pitää olla sit paljon ettei levy vaan mene rikki kun tippuu postilaatikkoon tai postiluukusta.

Tai runnoutuu alimmaiseksi joutuvassa lajitellussa nipussa, sellaiseen tummanharmaaseen lootaan ahdettuna, mistä kantaja hakee täydennystä mahtuu ainakin metrin pino. En yhtään ihmettele, kuinka lastenlehtien kylkiäiset olivat aina rutussa tai rikki :headwall:

Joo.. pakko sitte varmaan ostaa niitä pehmustettuja kuoria tai päällystää kuplamuovilla. Hokasin kun tuli teletapit dvd postista niin oli ihan vääntynyt vaikka oli semmosessa kuplamuovikuoressa.
Sitten tyhmä kysymys. Mistä kuplamuovia voi ostaa? :)

Yhteistyössä