"CARS" pääsiäismunista kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitee

Vieras
Onko kukaan ostanut?
Prismassa oli kahdenlaisia, sellainen isompi ja sitten sellainen paketti jossa on kolme pientä. Lähinnä kiinnostaisi tietää, että onko sisällä jotain koottavaa vai auto? Ostaisin pääsiäiseksi tuolla meidän 1v4kk juurikin tuon sisällön vuoksi. Tykkää kaikenlaisista autoista, mutta ei allergioiden vuoksi voi syödä suklaamunia. Viime vuonna koottiin yhdessä jotain halppissuklaamunien formuloita.

mä ostin mun 5v pojalle sellaisen ison ja siel oli salama teippirulla.
miksi noin pienelle koottavia, miten olet viime pääsiäisenä voinut niin pienen kanssa mitään koota?

Alkuperäinen kirjoittaja teippiä:
mä ostin mun 5v pojalle sellaisen ison ja siel oli salama teippirulla.
miksi noin pienelle koottavia, miten olet viime pääsiäisenä voinut niin pienen kanssa mitään koota?

Poika tyytyväisenä mahalla makoili ja auton osia ja autoja tutki. Minä kokosin. Vahdin tietenkin ettei suuhunsa pane.

meillä poika kovasti varttu mieniä autoja...mutta pettymys nämä kumit ja teipit. Ei meille ainakaan enään isoja cars munia. Nykyään kaikissa ihan tyhmiä. .. kertokaa yksikin hyvä muna missä kiva ylläri????

Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Eli siis ei kannata cars munaa ostaa. Ei isoa munaa, koska yllätys on teippiä tai kumia eikä pienempiä munia koska yllätysautot hajoilee.
Kiitos vastanneille.

Lisään vielä, että voishan nuo pienet autot vaikka liimata pikaliimalla kiinni kokoamisvaiheessa niin ei hajoilis...

Eli siis ei kannata cars munaa ostaa. Ei isoa munaa, koska yllätys on teippiä tai kumia eikä pienempiä munia koska yllätysautot hajoilee.
Kiitos vastanneille.

Ei meillä oo yksikään munista saaduista autoista hajonnu..Poika 2v5kk.

Alkuperäinen kirjoittaja Moi:
On olemassa myös muovinen cars muna jonka sisällä kokonainen auto jonka renkaat ei liiku ja muutama karkki. sellaisen sai meidän poika joka ei voi syödä suklaata.

Missähän noita myydään. Tuo olis paras vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja Moi:
On olemassa myös muovinen cars muna jonka sisällä kokonainen auto jonka renkaat ei liiku ja muutama karkki. sellaisen sai meidän poika joka ei voi syödä suklaata.

Missähän noita myydään. Tuo olis paras vaihtoehto.

Ainakin meidän cittarissa oli eilen.

Meilläkin todella huonolaatuinen se pienestä munasta tullut koottava auto. VAikka muuten kyllä tosi rakas lapselle. Pikaliimakaan ei saa niitä vinksottavia pyöriä pyörimään kunnolla.

Isot munat jätin heti ostamatta, kun kaupassa onneksi oli esillä sellainen lappu kaikista isoista munista, joissa näkyi ne yllärit. Kai se tehtailija on ajatellut tehdä tosi järkeviä yllätyksiä eikä roinaa... mutta mutta, ei sitten ajatellut, että siinä saisi olla se yllätyspuolikin. ETtei pelkkiä teippirullia tule, kun lapsi kuitenkin usein enemmän kuiin yhden munan saa.

Oli kyllä tosi iso pettymys äidille se isosta munasta tullut pyyhekumi, vaikka se jostain syystä olikin pojalle tärkeä! Odotin vaan rahalle ehkä enemmän vastinetta. No, pääsiäiskukko tuo sitten niitä pienempiä cars-munia meille :). Kiitti vinkistä.