Carena double swing-rattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minea"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minea"

Vieras
Onko kokemuksia näistä tuplista? Jotain keskusteluja löysin mutta kaipaisin lisätietoa tuosta työntämiskorkeudesta kun sitähän ei voi säätää niin onko vaunuja mahdollista työntää vähän alempaa? Että vois työntää matalampaa... Oon vaan 155cm pitkä ja vaunujen työntökorkeus taitaa siis olla ihan liian korkea mulle. Mutta onnistuiskohan työntäminen alempaa? Vai saankohan unohtaa nuo haaveilemani vaunut... Kalliimpia vaunuja en halua ostaa kun meillä tulee ikäeroa n2v eli käyttöikä ei tule varmaan olemaan kovin pitkä.

Meillä on Carena Easyt( ei siis tuplia) ja niissä on työntöaisan korkeus 106 cm ja minulle liian korkea ja olen 160 cm. Tuplissa on vielä korkeampi 110 cm joten sen puoleen en ottaisi, muuten Carenat on hitsin hyvät kärryt

No meillä oli noi, ja mulla pituutta 156 cm. En kokenut hankalaksi työntökorkeutta, sekin on tottumiskysymys ehkä enemmänkin - ei se mitenkään epäergonomista ollut mielestäni (ja nehän on kevyet ja ketterät työntää). Niissä se tanko on sellainen, että voi pitää käsiä myös siellä sivuilla ja työntää silleen - on vähän matalampi.

meillepä selvisi että jos tarvitsee mitä tahansa yksittäisiä varaosia näihin Carena DoubleSwing rattaisiin niin niitä ei saa, joutuu kokonaan uuden rungon tilaamaan. Eli jos mikä tahansa osa menee rikki niin varautukaa siihen että varaosia ei saa. Sitä en kysynyt että saako edes tuon lyhyen takuun (6kk) aikana yksittäisiä varaosia (koska meillä takuu mennyt umpeen). Muuten ovat kyllä ihan ok rattaat, ei kauheasti mitään moitittavaa, ovat kevyet ja ketterät, mutta jos tuon "pienen" asian olisin tiennyt (tai tajunnut ottaa selvää) ennenkuin nämä rattaat joskus tilasin niin en olisi tilannut.....

Mikä teiltä on sitten hajonnut?
Meidän double swingit ne vaan edelleen jaksaa kulkea, vaikka on noin 4-5v vanhat. Käytettyinä ostetut ja tiedä yhtään tarkkaa ostovuotta..

Ja nykyisessä pyöräkellarissamme rattaat saa aika kovaakin kohtelua, kun jengi runnoo niitä viedessään omia tavaroita kellariin... Yhtäkään osaa ole vielä hajonnut, ihme kyllä!

Meillä ainakin sai varaosan, kun hajos vaunun kopan kiinnitysosa sieltä kopan pohjasta.Ei ollut mitään ongelmaa.Ja hyvät on muutenkin vaunut olleet.Meillä sisaruksilla ikäeroa 1v5kk.

Uusimmat

Yhteistyössä