canesten miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli tänään kyselin aiemmin että uskallanko raskaana käyttää.. noh apteekissa on käyty ja nappasin canesten kombi paketin hyllystä ja maksoin, enkä keltään älynny kysyä siellä että hoidetaanko tällä kombi paketin rasvalla myös mies varmuuden vuoksi..? ja miten eli vehkeeseen voidetta mutta kuinka useasti? miehellä kun mitään oireita ei oo

Kannattaa laittaa miehellekin, esinahan alla voi piilossa oleilla tuo hiiva. Ja combipakkaus on myös naisen tarpeisiin tarkoitettu, hiiva voi olla niin tuskaisan kauhea vaiva, että puikko hoitaa, ja rasva lievittää kutinaa ja kirvelyä. Tosin itse hoidan piimällä tuon kutinan ja kirvelyn, paras hoito, mikään muu ei tehoa niin hyvin!

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Kannattaa laittaa miehellekin, esinahan alla voi piilossa oleilla tuo hiiva. Ja combipakkaus on myös naisen tarpeisiin tarkoitettu, hiiva voi olla niin tuskaisan kauhea vaiva, että puikko hoitaa, ja rasva lievittää kutinaa ja kirvelyä. Tosin itse hoidan piimällä tuon kutinan ja kirvelyn, paras hoito, mikään muu ei tehoa niin hyvin!

Mutta laitetaanko tota rasvaa miehelle vaan kerran vai viikon ajan vai miten? eihän tosta voiteesta riitä minulle itselleni sitten jos kaikki tungetaan miehelle :)

Mun mielestä siinä pakkausselosteessa luki et miehelle vaan jos sillä on oireita. Sit jostain muualta oon kuullu et mieskin osansa saa jos harrastatte aviollisia velvotteita hoidon aikana.

Mutta en nyt ole ihan varma, lue siitä selosteesta?

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Mun mielestä siinä pakkausselosteessa luki et miehelle vaan jos sillä on oireita. Sit jostain muualta oon kuullu et mieskin osansa saa jos harrastatte aviollisia velvotteita hoidon aikana.

Minä en ainakaan näe tuossa selosteessa kohtaa jossa puhuttaisiin mitään miesten hoidosta.. :/ tai on kohta tosiaan että pitää hoitaa jos on oireita mutta jos tuota nyt sitte kerran varmuuden vuoks sipasis sitte miehellekkin kun ei tarkemmin sanota.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:

Minä en ainakaan näe tuossa selosteessa kohtaa jossa puhuttaisiin mitään miesten hoidosta.. :/ tai on kohta tosiaan että pitää hoitaa jos on oireita mutta jos tuota nyt sitte kerran varmuuden vuoks sipasis sitte miehellekkin kun ei tarkemmin sanota.

Jaa no muistin väärin. Mulle neuvolassa selitettiin et ei se vaarallista ole (ite en tienny onko mulla hiiva vai mikä mut tuota käskettiin kokeilla koska se ei ole vaarallista eikä ainakaan haitaksi). Mä itse ajattelen kyllä, että jos siellä lukee et mies pitää hoitaa jos on oireita, niin laittaisin sille vaan jos on oireita. Mutta tuskin se haittaa jos seki laittaa kun se kerta ei ole vaarallista.

Miehillä laitetaan voidetta vain jos oireilee. Itselläni on tämä monta kertaa ollut. Mietin vain, että onko canesten kombia erikseen miehille? Muistan pakkauksen jossa oli sinistä, valkoista sekä oranssia ja sitä käytin, mutta nyt löysin vain vaaleanpunaisen pakkauksen, jossa ei lue mitään vehkeisiin liittyen vaan pelkästään naisten alapäähän. Eli onko näissä eroa. Voiko penikseen käyttää tätä vaaleanpunaista canesten kombia?

Jos itsellä on tullut hiiva, Canesten soft ja mies hoidettu Diflucanilla. Ja suojaamaton yhdyntä pois viikoksi. Jos miestä ei ole hoidettu ku pelkällä Canesten-voiteella, on hiiva tullut itselle takaisin. Tämä ollut ainoa toimiva.

Yhteistyössä