M
momma
Vieras
tekeekö kukaan callaneticsiä? mitä käytätte tankona? mielikuvitus loppuu kesken ja aattelin kysäistä täältä ennenkuin laitan sisustuksen uusiksi... minkälaisia kokemuksia callaneticsistä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2005 klo 02:12 Taustalta kirjoitti:Minä käytän tangon siasta tuolin ja soffan selkänojaa. Semmonen
riippumista varten tanko pitäisi hommata . Oisko kellään tietoa mistä
sellaisen ovenväliin laitettavan löytäisi?
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2005 klo 02:12 Taustalta kirjoitti:Minä käytän tangon siasta tuolin ja soffan selkänojaa. Semmonen
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2005 klo 15:02 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2005 klo 02:12 Taustalta kirjoitti:Minä käytän tangon siasta tuolin ja soffan selkänojaa. Semmonen
Mä roikun makuuhuoneen ovesta! Jalat meinaa yltää maahan ja niitä pidän vähän koukullaan... Mutta sama juttuhan se olisi tangon kanssakin: alemmashan se tulee kuin oven yläreuna!
Se tuossa ovessa roikkumisessa on, että käsien ote on toisinpäin eli selkä on oveenpäin kun sormet osoittaa taaksepäin. Hyvin toimii kuiteskin, koko ajan kauemman jaksaa roikkua![]()