Callanetics

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KahdenÄippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KahdenÄippä

Vieras
Hei!

Voisitteko kertoa sellaiset, jotka ovat kiinteyttäneet Callaneticsin avulla ja ovat neljännessä vaiheessa, että alkaako olemaan vaikeuksia vatsalihasosuudessa (siinä sivulla 155 olevassa liikkeessä)?

Minä olen nyt 3 päivää ollut tässä neljännessä vaiheessa ja kyllä teettää tuskaa em. liike :o Pikkuinen toivonkipinä olisi nyt tarpeen ;)

Miten muuten on kiinteytys sujunut? Minulla on kyllä senttejä lähtenyt ja ei olisi pahitteeksi pikkasen vielä kiinteytyä :whistle:

Mulla on enää kaksi päivää jäljellä koko 30 päivän 'kuuria'. USKOMATONTA että olen todella jo 28 päivää tehnyt noita liikkeitä!! MINÄ, urheilun vihollinen ;)

Sitä neljännen vaiheen yhden jalan nostoa tein alkuun, eka kerta oli AIVAN tuskaa \|O , sen jälkeen se vähän helpottui, mutta sitten se alkoi jälleen olla tuskaa :\| Jätin suosiolla sen liikkeen pois. Senttejä on lähtenyt ympäri kroppaa ja mahdun vaatteisiini, jotka ovat odotelleet kaapin pohjalla jo pari vuotta :attn: Aion jatkaa tuota tuon 30 päivän jälkeenkin aina kun vaan pystyy, koska tämä vartalo ei ole vieläkään lähellekään täydellinen :whistle: Enkä kyllä täydellisyyteen pyrikään, koska se olis mahdotonta :laugh: Mutta koitan vielä päästä vanhempiin vaatteisiin - tai jos pääsis ostamaan kokonaan uudet vaatteet kun vanhat on kaikki liian isoja :attn:

Mies on sanonut että mun vatsa on pienentynyt selvästi ja TAKAPUOLI muuttanut muotoa!!!

Tsemppiä Callaneticsiläisille :flower:

Hei, huomasin tämänkin nyt... Olipa kauas vajonnut, kovasti innokkaita laihduttajia siis avaamassa uusia aiheita - hyvä hyvä :flower:

Pistin tuohon toiseen ketjuun jo vinkiksi (niille jotka aloittivat vain vatsaosiolla), että tehdä siinä sivussa "polven koukistajalihasten venytyksiä" eli sääri- ja reisiosuuden ykkösvaiheesta aloittaa (mulla s. 59-60). Mulla nimittäin ihan sama ongelma oli, mutta nyt on auttanut kun on tuon koko sääri-ohjelman ottanut alusta tähän harjoitteluun mukaan.

Kirjassahan sanotaankin, että tuo koukistajalihas on kehon kireimpiä lihaksia, eikä välttämättä se 30 päivää riitä sen notkistamiseen. Mutta jokainen kerta tuo ainakin vähän edistystä aiempaan.

En ihan heti tästä jumppamuodosta kyllä luovu, sen verran on muodonmuutosta saanut aikaan :D

Hei!!!!! :attn:

Kertokaa mulle tästä jutusta Callanetics jutusta!!!! Joku 30 päivän juttu vai? Onko joku kirja kun kerran sivunumeroista puhetta?!? Mistä sellasen saa? Paljonko maksaa? Mä haluun kanssa!!!!! Jos kerran oikeesti toimii!!!??? :) :)

Hei Äidinvaisto!! :wave:
Toi 30 päivän jumppa on sellanen kirja ku: Callanetics ekstra, Ihannevartalo 30 päivässä, kirjottanut Callan Pinckney. Ja varmaan suurinosa meistä jumppaajista on lainannu sen kirjan kirjastosta. En tiiä ees saako sitä kaupasta, on vissiin jonku verran vanha kirja.
Mut ei muuta ku kirjastoon hakemaan kirja =) =)

Tuolta kaikki olennainen tieto Callaneticsista. Googlaamallakin näkyy olevan netin kattavin tietopaketti tämä, kiitos vain kaikille kartuttaneille ;) : http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=239777

Yhteistyössä