C/85 kuppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on C/85 kupit. Ympärysmitta ei johdu lihavuudesta,vaan olen aktiivisesti harrastanut kuntosalia,voimistelua jne.joten ympärysmitta on tavallista isompi.Itse rinta on kuitenkin aito,melko kookas,myötäävän kiinteä.Nänni kasvaa kiihotuksesta todella isoksi....
Jostakin syystä monet miehet tuntuvat keskustelevan rintojeni kanssa???!

Kysymys:Miksi mieheen on vaikea saada katsekontaktia?Vastaus:Rinnoilla ei ole silmiä.

a on pieni rinta

b on normaali

c on jo iso ryntäinen jonka jokainen huomaa on meinaan

suhteeton muuhun osaan vartaloa

c- 75 pienen 160 naisen mitta ja sitä rintaa on

d isot

dd - ne melonit joihin hukut

Ympärysmitoilla on paljonkin merkitystä.

Kupin koko on TÄYSIN sama esimerkiksi näissä (ainoastaan ympärysmitta eri): D70, C75, B 80, A85. Eli jos jollakin on ympärysmitta 95 cm ja kuppi A niin kuppi on tismalleen saman kokoinen kuin 70cm ympärysmitalla D-kupin siskolla.

C85= D80, DD75

Jos on enemmän ympärysmittaa, eli lihaa(tai läskiä..) muuallakin kehossa niin rinnat näyttävät tietenkin pienemmiltä koko kehoon nähden (esim. A85) vaikka saman kokoisia rintoja (D70) pidetään isoina pienellä ja sirolla naisella.

Rintojen muodolla tietenkin isoja henkilökohtaisia eroja, tuskin kenelläkään on täydelliset, täysin samankokoiset ja identtiset, täyteläisen pyöreät puolipallorinnat luonnostaan. Näitä täydellisä rintoja tehdään kirurgin veitsellä.

Kuppikoko = rinnan korkeimman kohdan ympärysmitan ja rinnan alta mitatun ympärysmitan erotus

Kuppikoko Koko erotus
AA erittäin pieni 11 cm
A pieni 13 cm
B keskikoko 15 cm
C runsas 17 cm
D suuri 19 cm
E erittäin suuri 21 cm
F erittäin suuri 23 cm

Kuppikoon lisäksi tarvitse senttikoon, jonka saat mittaamalla rinnan alta ympärysmitan napakasti.

Eikös se minusta ole sellainen sopiva, päättele

C niinkuin cahvikuppi

ainakin mein mummo juo perusmocan suht isosta cupista

tuo numero taitaa tarkoittaa syntymävuotta ?

ja tämä ""/"", eli se ei ole edes b - luokkaa, vaan säälittävää b - luookkaa

mutta älä hätäile, kyllä ne kaupassa neuvovat

ja nyt 2005, eli se tekee 20 v. onnea

Yhteistyössä