mutta kolmen kuukauden takuu vuokra ois 2000e...arvatkaapa vaan jos semmost summaa saa kasaan? onkos ideoita?
Miksi olet noin monta lasta tehnyt jos ette isompaa asuntoa pysty heille tarjoamaan?Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25578347:nykyinen asunto on kaksio ja meillä 6 lasta,eli jippijaijee.pitää kysellä tota takaaja hommaa jos semmonen käy asuntotoimistolle.tästä asunnosta voi saada yhen kuukauden takuun takas.eli noin 500e.
kiitos,maksuhäiriö kyllä vbaikuttaa niin että ei oo muuta kun vanhemmat tossa tarjolla.Saatko tuolta mitään vinkkiä?
Takuuvuokra.com - 5 tapaa rahoittaa takuuvuokra
kolmio on "sallittu" neliöitten suhteen perusturvan mukaan,mitä tää kaksio ei ole.öh.. kolmioon kuuden lapsen kanssa:O eks ny ainakin neliö tai "jopa" 5 huonetta..ite oon yhden lapsen yh ja muutetaan kesällä kolmioon siis sossukin varmaan jo ettis teille isomman ko kolmio...:O
kiitti kommentista,olen äitiyslomalla kolmannen oman lapseni kanssa.lesto? ehkäsyäkin on,yllätyitkö?Olen aina luullut että aloittelevillakin lestoilla työpaikka ja omistuskartano. Pitäiskö hankkia ehkäisyn käyttöä?
nuoruudentyhmyydet ja virheet pitää estää kunnollista aikuista elämästäkö?sitä on vaan maattava niin kuin on pedannut. Juu, raflaava kommentti, mutta toivottavasti joku ottais tästäkin pienen vinkin ja ymmärtäis miks niitä raha-asioita pitäs yrittää hoitta ees hieman kuntoon.
Katsoitko Kelan asumituen kohdalta kohtuulliset asumismenot? Kela - Kohtuulliset asumismenot yleisessä asumistuessaAlkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25578456:kolmio on "sallittu" neliöitten suhteen perusturvan mukaan,mitä tää kaksio ei ole.
Ehkä joku nuorikin saattaa oppia teidän virheistä. Meinaan vaan että suomessa on jo luvattoman paljon nuoria jotka on kämminyt raha-asiansa. Ja määrä vaan lisääntyy. Turha mennä sen taakse että "no nuorena sitä vaan on tyhmä" - vaan koittaa miettiä miten asenteita kääntää.Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25578483:nuoruudentyhmyydet ja virheet pitää estää kunnollista aikuista elämästäkö?