Buzzadorin puuroista

Hei,
ovatko muut tuossa mukana ja onko teille tullut jo ne puurot? Mulle ei ole mitään ilmoitusta tullut, että olisi postissa haettavissa ja aloin miettiä, että oisko mun ite pitänyt tajuta katsoa sen koodin perusteella milloin tulee postiin tuo mun paketti??
 
tuli joo s-postiin ja siinä oli et tulee kotiin ilmoitus, kun voi hakee postista.. Ei mulle oo mitään muuta tullut kuin se s-posti, että pääsin mukaan ja puurot lähetetty. Ois pitänyt mailin mukaan tulla vkolla 43.
 
mulle ei oo puuroa tullu, mutta muuta kyllä ja niissä ainaki oli silleen että pakettikorttia tai mitään ilmotusta ei tule kotia ollenkaan, vaan pitää seurata sillä koodilla et millon on postissa ja noutaa heti.

ootko kattonu postin sivulta sillä koodilla että missä paketti on?
 
siis
tota miten sä siihen kampanjaan pääsit?tuliko sulle joku sähkäri?kun mäkin haluisin johonkin mukaan
oon kyllä rekkautunut sinne muttei ole kutsuttu mihinkään.voisitkos vähän tyhmää neuvoa?
 
No näin mä pelkäsinkin eli puurot ovat varmaan sitten palautuneet lähettäjälle, perskules.. Mailissa luki näin:
"Saat ilmoituksen kotiin ja voit hakea paketin
lähimmästä postikonttorista. Voit seurata
lähetystä http://www.pannordic.com"

Mä en edes tajunnu katsoa postin sivuilta sillä lähetystunnuksella, kun tuolta vaan seurailin eikä se tuolla näkynyt ollenkaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
tota miten sä siihen kampanjaan pääsit?tuliko sulle joku sähkäri?kun mäkin haluisin johonkin mukaan
oon kyllä rekkautunut sinne muttei ole kutsuttu mihinkään.voisitkos vähän tyhmää neuvoa?
Mulle on tullut 3 pyyntöä eri kampanjoihin sähiksellä ja tähän puuro-kampanjaan pääsinkin. En oo mitään tehnyt sen eteen, et siihen pääsin. Ja pöljä en tajunnut sitten ite hakee postista niitä puuroja :headwall: Meni puurot parempii suihin ;)
 

Yhteistyössä