Bussimatka eskaloitui käsirysyksi - liputtomat matkustajat eivät suostuneet poistumaan linja-autosta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bussimatka eskaloitui käsirysyksi - liputtomat matkustajat eivät suostuneet poistumaan linja-autosta
Kaksi nuorta naista nousi bussiin Leppävaarassa, eivätkä ilmeisesti suostuneet maksamaan matkastaan. Bussikuski ilmoitti, että matka päättyy siihen.

On tämä maa intersektionaalisella feminismillä pilattu.
 
vierailija
Mulla aina vähän nousee sellainen pieni epäilyksen siemen näihin juttuihin ja kuinka luottavia ja mitä haetaan kyseisillä ns uutisjutuilla. Ja onko ne tehtyjä näytelmiä ja ketä varten. Perussuomalaisten kuntavaaliehdokastako varten?



Espoon uutisvirta:
Päätoimittaja
Haaga-Helian ammattikorkeakoulussa toimittajakoulunsa käynyt, Iltalehdessäkin esiintynyt jokapaikanhöylä. Omistaa kissan, harrastaa salibandyä ja suostuu shakkimatsiin melkein tilanteessa kuin tilanteessa. Perussuomalaisten kuntavaaliehdokas.
 
vierailija
Mulla aina vähän nousee sellainen pieni epäilyksen siemen näihin juttuihin ja kuinka luottavia ja mitä haetaan kyseisillä ns uutisjutuilla. Ja onko ne tehtyjä näytelmiä ja ketä varten. Perussuomalaisten kuntavaaliehdokastako varten?



Espoon uutisvirta:
Päätoimittaja
Haaga-Helian ammattikorkeakoulussa toimittajakoulunsa käynyt, Iltalehdessäkin esiintynyt jokapaikanhöylä. Omistaa kissan, harrastaa salibandyä ja suostuu shakkimatsiin melkein tilanteessa kuin tilanteessa. Perussuomalaisten kuntavaaliehdokas.
Ja mistä näyttelijät läydetty?
 
vierailija
Jotenkin minua väsyttää tämä p***kamainen politikointi niin Perussuomalaisten kyseenalainen "uutisointi" kuten tämän maan koronan hoitaminenkin. Kaikki vaan tappelee keskenään eikä kukaan oikein osaa hahmottaa mikä on oikein ja mikä väärin.
En ikinä menisi politiikkaan, en kestäisi sitä epäoikeudenmukaisuuden määrää ja loskaa mitä tulisi koko ajan niskaan.
 
vierailija
Onko kaikkien kuntavaaliehdokkaiden sanomiset valhetta?

En usko, mutta totta kai heidän pitää olla oman edun tavoittelijoita ja viimeiseen saakka jankata omia pyrkimyksiään.
Kuten Kokoomus yrittäjien ja työnantajien ääniä saadakseen, pitää mahdollisimman kauan yrityksiä auki korona-aikana leviämisvaiheessakin, vaikka vaarantavat ihmisten terveyden ja sairaaloiden resursseista välittämättä. Heidän pitää katsoa tulevaisuuteen ja uusia vaaleja ajatellen eikä hoitaa nykyistä tilannetta muuta kuin jarruttamalla mahdollisimman paljon.

Perussuomalaisiin verrattuna esim. Harkimo tekee hieman hienovaraisemmin itseään tykö ja vaalityötä, tekemällä kirjan ja haukkumalla hallitusta. Hänellä on vielä pitkä tie kesäkuuhun asti, koska pitää olla äänessä sinne asti.
 
vierailija
Bussimatka eskaloitui käsirysyksi - liputtomat matkustajat eivät suostuneet poistumaan linja-autosta
Kaksi nuorta naista nousi bussiin Leppävaarassa, eivätkä ilmeisesti suostuneet maksamaan matkastaan. Bussikuski ilmoitti, että matka päättyy siihen.

On tämä maa intersektionaalisella feminismillä pilattu.

Huolettaa myös se, että Perussuomalaisten suurin osa kannattajista/äänestäjistä uskovat kritiikettä nämä kaikenlaiset Uutiset.
Heille ei mieleenkään pohtia, voisiko olla tehtyjä pätkiä manipuloimalla ja photoshoppaamalla eivätkä ota selvää asioita.
Miksei muuten ollut poikia, olisi ollut uskottavampaa. Mutta silloin ei olisi voinut laittaa huiveja.
 
vierailija
Uskothan sinäkin ulkomaalaisten raìskaajien olevan rikkaus ja voimavara, ja rahan lahjoittamisen Italian mafialle nostavan Suomen talouden uuteen nousuun. Kaikkeen sitä ihmiset voivatkaan uskoa.

On typeryyttä yhdistää kaikki ulkomaalaiset rikollisiksi, mutta sellaista osataan odottaakin tämän puolueen kannattajilta.
Onko Perussuomalaisilla kytköksiä Italian mafiaankin ja tukevat puolueen toimintaan? Toisaalta mitäpä minä olen epäilemään Sinun kirjoituksiasi.
 
vierailija
Jotenkin minua väsyttää tämä p***kamainen politikointi niin Perussuomalaisten kyseenalainen "uutisointi" kuten tämän maan koronan hoitaminenkin. Kaikki vaan tappelee keskenään eikä kukaan oikein osaa hahmottaa mikä on oikein ja mikä väärin.
En ikinä menisi politiikkaan, en kestäisi sitä epäoikeudenmukaisuuden määrää ja loskaa mitä tulisi koko ajan niskaan.
Joo pellepuolue. Pellejäkin on tosin ihan hyviä. Nää on vaan nollia ja noloja.
 
vierailija
On typeryyttä yhdistää kaikki ulkomaalaiset rikollisiksi, mutta sellaista osataan odottaakin tämän puolueen kannattajilta.
Onko Perussuomalaisilla kytköksiä Italian mafiaankin ja tukevat puolueen toimintaan? Toisaalta mitäpä minä olen epäilemään Sinun kirjoituksiasi.
Lähde sille että kaikki ulkomaalaiset olisi yhdistety rikollisiksi?
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Kun olin marjamyyjänä niin kohtasin itse tällaista käytöstä, muslimityttöjengi tuli siihen uhoilemaan ja varasti mm. Aprikooseja ja häippäs. Eli niille jotka epäilee että ei voi olla totta, niin hyvin voi olla.
 
vierailija
Näinhän tässä aina käy: mamujen tekemistä rikoksista kertova joutuu rikoksesta epäillyksi.
"Eräs sivullinen tallensi tapahtumat videolle ja jakoi videota sosiaalisessa mediassa. Nyt asiaa tutkitaan poliisissa yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisenä, laittomana uhkauksena ja kunnianloukkauksena."
Lol ei tässä ole mitään järkeä. Ilman julkisuutta nämä rikokset lakaistaisiin maton alle (tarkoitan pahoinpitelyjä yms).
 

Yhteistyössä