Burnout kyllä iskee ensi kuun jälkeen tällä menolla

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Joo-o, eli kattelin sekä sähköistä, että manuaalista kalenteriani ja huomasin, että olen todellakin ylityöllistänyt itseni toukokuulle.
Kattelin, että päivät tulee olemaan arkena n. klo 8-21 täynnä (ei tietysti sentään kaikki) myyntiä, toimistoa ja tapaamisia ja viikonlopuiksikin sovittu ihan kiitettävä määrä erilaisia tapaamisia/tapahtumia. Lappiinkin pitää lähteä myyntihommiin.
Kilometrejä tulee mittariin varmaan lähemmäs 20000 km...
Yrittäjän elämää ja kyllä vaimo tykkää!
Mutta joo, pitää sitten kyllä sitten lomailla koko kesäkuu, ei tätä muuten kestä. :D
Piti nyt tällainen valitusvirsi/avautuminen tänne kirjoittaa, eipä mulla mitään asiaa ollut...

kannattaa vakavasti miettiä että on raha sen väärtti että poltaa kynttilää sen molemmista päistä ja uhraa terveytensä

yhdellä kaverilla oli tämä pöönautti eikä se ollut mukavaa katseltavaa

Mulla on tarkoituksena painaa nyt muutama kuukausi ahkeraan töitä ja pitää sitten kesällä normaalia pidempi loma ja sitten syksyllä ja ensi talvena tehdä vähemmän töitä, kun vaimo tuon kolmannen synnyttää.
Täytyy tässä muutama kuukausi vähän hankkia sitä säästörahaa painamalla ahkeraan hommia.
Tiesin, että töitä on ensi kuussa paljon, mutta en tajunnut, että sitä ihan noin paljon on.
Kesäkuu sitten otetaan rennosti.

Yhteistyössä