Mistä tiedät . Anteeksi kysyn kun mun on pakko täällä oma laukujen varasto käydä läpi ja muistan on jotain ei aitoa. Ainakin 1kpl LV laukku ei aito on mulla, värin takia joskus hommattu. Mikä laukku se on? Arvo? Tunnetko yhtään? Kiitos etukäteenOn aito
Siellä on vielä lappu kiinni tai ei lappu mutta joku juttu missä pitänyt olla lappu. Ihan kuin uus ainakin mun mielestä.Lapusta päättelin et on aito. Ja sitten tuo raitojen siisteys jne
Arvoa en tiedä. Myytkö tuon? 200?
On sekä sisällä on logot ja myös sillä missä hintalappukin pitäisi olla. Haluatko otan kuvan?Onko npeissa burberryn kirjoitus, feikeissä yleensä tehdään jollain muulla pääsee vähemmällä.
Kun en tiedä enää :/. Mulla jotkut laukut olivat jo kauan, en muista. Tämä on juuri se ongelma. Mulla vain hyvää muistikuva LV laukuista kun näitä ei ole kuin vain 6kplTollainen kassi maksaa ainakin 600. Oletko maksanut jotain sen verran? Katso Burberryn sivuilta. Muut kuitenkin jotain 1500 luokkaa mutta noi kassit halvempia
No just se on ongelma ettei aina tunnista ne :/. Itse en usko että o feikki. Pakko olla aito, mutta haluan olla varma. Burberry kun en osaa tunnista ja oikeasti en edes tiedä onko mulla enää yhtään feikkinä Burberrysta.Katoin just mun feikkitakista niin napit oli samanlaiset yms. en tunnistaisi kumpi on kun stokkalla kerran vertasin, mulla on kiinsata torilta ostettu.
Niin ja katso yläreunan ompelusaumaa. Burberryllä ei sauma ole noin "justen kustua". Väittäisin 99% feikiksi.Veikkaisin feikiksi, koska Burberryllä vaikuttaisi olevan pehmeämpää nahkaa nuo kantokahvat. Kuvien kahvat vaikuttavat hyvin jäykille ja koville.
Katsoin kans sitä ommelta. Aika vino on.Niin ja katso yläreunan ompelusaumaa. Burberryllä ei sauma ole noin "justen kustua". Väittäisin 99% feikiksi.