Minulla määräsi äitiyspolin lääkäri buranaa alkuraskauden kipuihin. Tarvittaessa 600 mg kerrallaan. Käytinkin sitä satunnaisesti raskauden puoliväliin saakka ja sittenkin otin muutaman migreenin takia.Terve lapsi syntyi. Olen käsittänyt niin, että Burana olisi oikeasti kielletty vain loppuraskaudesta, kun se voi aikaistaa sitä sydämen väliseinäaukon sulkeutumista tai jotakin muuta.
Nuo raskauden aikaiset lääkevaroituksen on sitä varten, että asioita ei ole tutkittu kunnolla. Mitä todennäköisimmin useimmat lääkkeet sopivat raskaana oleville, vaikka kehotetaankin olemaan varovaisia. Minä söin myös Ranixalia lääkärin kehoituksesta, vaikka siinäkin on varoitukset. Lääkäri sanoi että sitä on käytetty paljon raskauden aikana, eikä siitä ole todettu haittoja. Lääketehdas ei vaan voi ottaa sitä riskiä, että yhdelle miljoonasta tulee jotakin ja äiti syyttää lääkketehdasta, vaikka ongelma voi johtua jostain muustakin. En kehota ketään syömään lääkkeitä raskauden aikana, mutta jos niitä on pakko syödä, niin sitten syö.