M
Marva
Vieras
onko kellään bun & thigh maxia?onko toiminut?edullisesti sais netistä,vain 3,85...!!mutta englanniksi luki ohjeet mut kaipa ton nyt ymmärtää.
,....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2005 klo 08:19 yötär kirjoitti:Ne sähköhärvelit ei auta. Oon kokeillu :ashamed: Mulla ei ainakaan tullu mitään eroa mihinkään kohtaan. Pattereita söi pirusti ja kipeetä otti. En muista oliko mulla just toi abtronic vaiko joku muu. Mutta bun&thigh maxiin mäki nyt sitte hurahin... Mainonnan uhri. Mutta oli niin halpa postareineenki et ihan pakko kokeilla.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2005 klo 21:27 Marva kirjoitti:näitä kiinteytys laitteita---mut epäilen kun on englanniksi noi jutut..ja mksei oo suomeksi..ja et toi isompi vehje on halvempi ku toi vatsalihaslaitevyö :\|
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2005 klo 20:41 Marva kirjoitti:kerro yötär et oliko hyvä..vaikka eihän ne tulokset hetkessä näy-- :ashamed: mutta et toimivuudestapitää vielä miettii et kumman niistä uskaltaa tilata..ehkä se buni ois hyvä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2005 klo 14:39 Marva kirjoitti:jep,niin se on..mutta oon edelleen ton abtronicin kannalla,nyt sitä mainostetaan tvssä 2 maksaa 80 euroa..
joten mieluummin maksan sen kumpin tuosta..ja kun geelit loppuu ja jos tuloksia ei näy niin sitten hankin sen bun&thigh maxin. \|O mut saa nähä miten toi vyö auttaa kun rintojakin voi kiinteyttää ja samalla voi vaikka käydä lenkillä tai tehä ruokaa kun käyttää :saint: nin ei tarvi erikseen aikaa siihen :kieh: ja selluihin pitäs auttaa myös.. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2005 klo 09:19 yötär kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2005 klo 14:39 Marva kirjoitti:jep,niin se on..mutta oon edelleen ton abtronicin kannalla,nyt sitä mainostetaan tvssä 2 maksaa 80 euroa..
joten mieluummin maksan sen kumpin tuosta..ja kun geelit loppuu ja jos tuloksia ei näy niin sitten hankin sen bun&thigh maxin. \|O mut saa nähä miten toi vyö auttaa kun rintojakin voi kiinteyttää ja samalla voi vaikka käydä lenkillä tai tehä ruokaa kun käyttää :saint: nin ei tarvi erikseen aikaa siihen :kieh: ja selluihin pitäs auttaa myös.. :kieh:
Kokeile vaan jos kivammalta tuntuu. Mutta ainakin siinä pelissä mikä mulla oli niin ei tarvinnu käyttää mitään erityistä geeliä, ihan tavis kosteusvoide tai jopa vesi kävi sinne väliin. Että jos se toimii niin ei sun geelin loppumisen takia tarvi lopettaaTuuthan säki raportoimaan tuloksia sitten tänne? Kiinnostaa tietää. =)
Alkuperäinen kirjoittaja 18.12.2005 klo 13:17 Marva kirjoitti:on ne kumma..taas ne on poistanu sen abtronicin sieltä ja bun on halventunu..outoa..kohta en tiiä kumman tilata..pakko kai se buni ku toinen häipy![]()