mull on ollut bulimia 7vuotta.. ennen enemmän nyt lasten myötä vähemmän.. asia kuitenkin haittaa mua. puhuín lääkärille, ja anto masennuslääkkeet.. en kuitenkaan tunne tarvitsevani niitä.. tai siis söin niitä mut ruokahalu vaan kasvo.. ja olen muuten ilonen, en mitenkään masentunut.. ja tästä syömisestä ja oksentamisesta on tullut vuosien varrella tapa..¨
alkoi kun silloinen miesystäväni haukkui mua jatkuvasti lihavaksi.. olin 171/59(60) eli en tod lihava.. en vaan sitä sillon tajunnut.. raskauksien myötä paino on nyt 87kg.. enkä vieläkään ole mikään kauhean iso.. vaatekoko n.42. kuitenkin haluaisin kiloista eroon.. mutta miten? onnistuuko ilman ammáttiihmisen ohjeita, etten vedä tääs overiksi ja ala jatkuvasti oksentaa.
onko muita jolla samoja ongelmia.. olis kiva kuullu myös miten on päässyt irti
alkoi kun silloinen miesystäväni haukkui mua jatkuvasti lihavaksi.. olin 171/59(60) eli en tod lihava.. en vaan sitä sillon tajunnut.. raskauksien myötä paino on nyt 87kg.. enkä vieläkään ole mikään kauhean iso.. vaatekoko n.42. kuitenkin haluaisin kiloista eroon.. mutta miten? onnistuuko ilman ammáttiihmisen ohjeita, etten vedä tääs overiksi ja ala jatkuvasti oksentaa.
onko muita jolla samoja ongelmia.. olis kiva kuullu myös miten on päässyt irti