S
SairastelevaÄiti
Vieras
Olen 26-vuotias neljän lapsen äiti, sairastanut bulimiaa 13 vuotiaasta .. erona se että aina ei tätä ahmimista ole ollut vaan oon oksenutanut ihan normaalin/pienenkin annoksen. Raskausajat on menneet ihan ok.. mutta aina kun tää laihduttaminen ym on tullut kuvioihin raskauksien jälkeen niin oon alkanut taas oksentamaan. Nyt oon aika hyvin pystynyt olemaan viimiset puoli vuotta, suunnilleen 10kertaa oon oksenatnut puolen vuoden aikana. oon 171cm pitkä paino on noussut oksentamisen lopettamisen myötä 86 kiloon.
Kysyisinkin nyt onko kellään kokemusta.. Miten tästä nyt aletaan tiputtamaan sitä painoa. eli en nyt toki ole mikään hirveän iso mutta kyllä mulla huomattavasti parempi olo oli n. 70-75 kiloisena. mulle vaan aina se laihdutus on ollut sitä sormet kurkkuun ja paino tippuu.. Miten saan itseni nyt aloittamaan painon pudottamisen terveellisesti..
Kysyisinkin nyt onko kellään kokemusta.. Miten tästä nyt aletaan tiputtamaan sitä painoa. eli en nyt toki ole mikään hirveän iso mutta kyllä mulla huomattavasti parempi olo oli n. 70-75 kiloisena. mulle vaan aina se laihdutus on ollut sitä sormet kurkkuun ja paino tippuu.. Miten saan itseni nyt aloittamaan painon pudottamisen terveellisesti..