Bulgarian hylätyt lapset. Kuka aikoo katsoa dokumentin?

  • Viestiketjun aloittaja M
  • Ensimmäinen viesti
Piika-äiti harmaana
Tuo on pakko sulkea tajunnan ulkopuolelle, kuten täälläkin osa kirjoituksista. Pakko suojella itseään.

Kun on liian herkkä kantamaan sosiaalista vastuuta ja tuntemaan muiden tuskaa, niin on. Canthin Kovanonnen lapsia kun luin, niin tunsin syyllisyyttä edam-leivän syömisestä yhtenä aamuna...
 
niinpä
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
en aio katsoo.. tulee vaan niin paha mieli.
Sama täällä. Itkin varmaan kolme päivää putkeen nähtyäni sen ohjelman romanialaisista orpokodeista, joissa ne vauvat eivät enää ees itkeneet ja makasivat lakanoita myöten märkinä sängyissään jopa tunteja ihan yksin.
 
Mä vähän luulen et moni hoitaja parkuu silmät päästään kun työvuoro loppuu. Kyl tuos hommas on pakko kovettaa sydän ja ajatukset että pystyy työpaikalleen joka päivä menemään. Ennemmin johtajan ja muiden kimppuun. Tuo on kyllä niin järkyttävää kuin olla ja voi :'( :'(
 
Siis mie oon vaan sanaton,en kattonu loppuun,selväksi tuli jo kuin paska noilla pienillä on olla..siis oon kyllä tienny et monessaki paikassa asiat on huonosti,mutta että.. :'(
Sairastahan tuo on ja aivan käsittämätöntä.Katoin kans niitä hoitajia,et ei helvetti,mut niitäki on niin vähän et pakko kai niiden on vaan tehtävä nuo hommat noin,et tulee edes jotenki hoidettua.
Ja ravintoko muka monipuolista??Siis luuta ja nahkaa lapset vaan olivat..
Ja vittu,jos rahaa meen jonneki avustukseen syytään niin se ei tasan mene perille,et se auttais noita jotka tuosa jamassa on |O :/ :'(
 
huhhhuhuhu
eipä nuo tee muutakun sulje sen vaikka britannia teki avustus järjestön noita varten,eli ne tungetaan vielä huonompii oloihin ja toi johtaja VOI VITTU!ei hänen syytään mikään,nurkan taa ja kuulakalloon!
 

Yhteistyössä