Broilerin fileepihveissä huomenna viim. käyttöpvä, aukaisin äsken paketin, osa kanoista harmaantuneita ja outo haju...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Paketin aukaistessa pölähti outo kananmunapierun (en osaa kuvailla tarkemmin) haju, sitten huomasin osan fileistä olevan vähän harmaantuneita, mutta osa on kuitenkin vaaleanpunaisia. Voiko niitä vielä syödä? Uskaltaako?

Etkä osaa itse tehdä päätöstä vaan luotat että palsta joka kuhisee idiootteja ja trolleja tietää paremmin?

Oikeasti?

Osaan suodattaa ne trolli- ja idioottiviestit aika lailla. Ajattelin vaan, että jos joku vakikäyttäjä osaisi antaa viisaamman vastauksen, eikä mitään "voi jeesus" tai trolliviestiä.

Enkä todellakaan osaa itse päättää syödäkö vai ei. Kun periaatteessa on päiväystä vielä mutta outo haju tuli ja harmautta vähän... ei huvittaisi laittaa yli 10 euroa roskikseen, mutta en toisaalta halua mahatautia tms. enkä tiedä onko tuossa sellaisen riski, että sairastuu.

No tuo kananmunapierun haju tulee yleensä siitä pakkauskaasusta ja se on normaalia ja haihtuu nopeasti pois. Onko niissä fileissä muuten outo tuoksu? Tuo väri kyllä vähän epäilyttää.

Jos kylmäketju ei ole katkennut missään vaiheessa, uskataisin syödä elleivät fileet tuoksahta omituiselle. Pakkauksen suojakaasu haisee, mutta haisevatko itse fileet?

Nostin fileen pakkauksesta ja haistoin, niin filekin haisi kananmunalle.

Luin googlettamalla, että kananmuna(pieru)n haju tulee rikkiyhdisteistä, joita taas tulee mädäntymisen seurauksena. Liekö siitä kyse? Vai onko se vaan suojakaasun haju?

En itse käyttäisi jos vielä uudelleen haistettaessa tuntuu kanamunan haju, ei hyvän broilerinlihan kuulu sille haista.
Onhan sinne voinut joutua jotain pilaannuttavaa pakkausvaiheessa, itse löysin broilerinfilesuikalepaketista tänään roskia(!!).Jäi syömättä, tein reklamaation

no jos manskikkarasiassa on homeinen marja,en syö sitä jos kananpalat haisee ja näyttää oudolta heitän roskiin tai jos viitsin vien kauppaan ja vaadin tuoretta tilalle,

En sit syönyt sitä broileria.

Tein aikaisemmin samalle valmistajalle reklamaation broilerista, kun pakkauksesta puuttui fileitä (piti olla 6-9 kpl, oli 4 kpl) ja oli kauheasti tilalla marinadia (siis ihan ylimäärin) niin vastaus oli että ei voi mitään ja toivoivat ensi kerralla parempaa tuuria. Jos nyt teen uuden reklan niin en usko, että korvaavat siltikään ja ehkä vielä ajattelevat, että yritän huijata kun taas valitan... mutta kai se on vaan reklamoitava silti.

Etkä osaa itse tehdä päätöstä vaan luotat että palsta joka kuhisee idiootteja ja trolleja tietää paremmin?

Oikeasti?
Niin... tämäntyyppisten vastausten takia varmaan kukaan ei enää kysy palstalla mitään tai turvaudu kehenkään. Kun vastaus on usein sitä luokkaa että jos vastaajan tuntisi, olisi kova kiusaus lyödä eka turpaan ja repiä sitten pää irti.

VASTAUS todella pitkän ajan jälkeen kysymykseen joka kysyttiin n 10v siiten: Luota omaan nenääsi. Anna tuotteen olla avattuna pöydällä reilu minuutti ja jos haisee VIELÄ kuvottavalle niin heitä mäkeen. Harmi kun näissä asioissa vaikea olla vissiin yhteydessä kauppiaaseen- milläs todistat että tuote pilalla jos oot sen jo avannut eikä esim. hajua minkään kuitin avulla voi jäljittää

En sit syönyt sitä broileria.

Tein aikaisemmin samalle valmistajalle reklamaation broilerista, kun pakkauksesta puuttui fileitä (piti olla 6-9 kpl, oli 4 kpl) ja oli kauheasti tilalla marinadia (siis ihan ylimäärin) niin vastaus oli että ei voi mitään ja toivoivat ensi kerralla parempaa tuuria. Jos nyt teen uuden reklan niin en usko, että korvaavat siltikään ja ehkä vielä ajattelevat, että yritän huijata kun taas valitan... mutta kai se on vaan reklamoitava silti.
Vastaavassa tilanteessa:
Ilmoittakaa kaupalle että tallennatte vastauksen sekä oman kirjoituksenne ja JAATTE sen jokaiselle ihmiselle jonka tunnette. Tätä varten SOME on keksitty