Britney Spears

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jone
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jone

Vieras
Ärsyttää kun parissa iltapäivälehdessä hehkutetaan Britneyn takamusta ja kuinka naiset ovat hänelle kateellisia. Kukaan ei huomioi sitä että hänellä on todella lyhyet jalat eli ei todellakaan yllä seksisymboliksi vaikka sellaiseksi nimitetään!

On aina jotenkin "ilahduttavaa" lukea, miten niistä yleensä kuitenkin hyvännäköisiksi Fotoshopatuista lyötyy niistäkin aina vikaa. Tulee väistämättä mieleen, että kuinkahan kamalalta sitä itse mahtaa näyttääkään.

On totta että julkisuudessa seksisymboleiksi nimetään ihmisiä joilla ei oikeasti ole siihen edellytyksiä. Käytetään edullisia kuvakulmia tai kuvankäsittelyä. Naurettavaa! Esim. Kata Kärkkäistä hehkutettiin aikanaan vaikka sillä on myös lyhyet sääret.

Alkuperäinen kirjoittaja Jone:
Ai kateellinen sen lyhyistä jaloista? Ja voi voi: sä varmaan itse keskityt aina johonkin vakavampaan - jos keskittyisit et olisi tällä palstalla.

en mä niin oo väittänytkään et AINA keskittyisin vakavampaan...etkö sä osaa lukea.
mut hei jos sun elämä järkkyy jonkun "laulajan" perseen ja liian lyhkästen jalkojen takii ni fine ei se mua haittaa.

Yhteistyössä