Britney on aika hyvässä kunnossa nykyään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wou

Vieras
Britney Spears regains youthful body as she shows off toned stomach in intimate bikini snapshot | Mail Online

article-0-13F1C542000005DC-343_634x661.jpg

joo, on hyväs kunnos. Mutta häntä ovat tod.näk. auttaneet tuohon kuntoon
-personal trainer
-oma ruokaterapeutti/kokki, joka väsää laihduttavaa safkaa
-lastenhoitaja, kun pitää käydä salilla
-rahaa ja aikaa mennä kauneushoitoihin

Oishan sitä itsekin helppo pitää ittensä kunnossa noilla avuilla.

[QUOTE="vieras";26628565]joo, on hyväs kunnos. Mutta häntä ovat tod.näk. auttaneet tuohon kuntoon
-personal trainer

Oishan sitä itsekin helppo pitää ittensä kunnossa noilla avuilla.[/QUOTE]

personal trainer ei nyky maailmassa ole mikään rikkaiden "etuoikeus"
esim. elixiassa on ilmainen lapsiparkki, joten lapset ei ole este treenamiselle taviksellekkaan

ja terveellisesti voi syödä kuka vaan ja pitää itsensä kunnossa :)

esim. elixiassa on ilmainen lapsiparkki, joten lapset ei ole este treenamiselle taviksellekkaan

Mutkun mutkun :D. Heijjän ei tarvitse hoitaa itse lapisaan, kotiaan eikä käydä töissä. Eli on enemmän aikaa omille harrastuksille. Enkä kyllä itse lapsiani muilla hoidatuttaisi, mutta tuolla, noissa piireissä taitaa olla enemmän sääntö kun poikkeus.

No, kyllä personal trainer on minun maailmassani mahdoton. En ole löytänyt vielä niin halpaa traineria, johon olisi varaa.

Elixiaan en pääse tai muihinkaan lapsiparkillisiin.

[QUOTE="vieras";26628565]joo, on hyväs kunnos. Mutta häntä ovat tod.näk. auttaneet tuohon kuntoon
-personal trainer

"En ole katkera, mutta kuitenkin..."

• Tykkää
Reactions: Bonaire
-personal trainer

Ja tietty silarit.

-personal trainer

Kyllä mä väittäisin että päihderiippuvaisen elämänmuutos, oli sit rikas tai ei, on aina vaikeampi kuin keskituloisen tai köyhän kuntoremontti...
Hatunnosto Britneylle, näyttää ihan tavalliselta nuorelta ja onnelliselta naiselta noissa kuvissa :)

• Tykkää
Reactions: No'One
Vaikka olis kuinka rikas ja olisi kaikenlaisia etuuksia, niin jokainen joutuu itse tekemään sen liikkumisen ja hikoilun, ja vastustamaan omalla tahdonvoimallaan niitä herkkuja, syömään terveellisesti ym. Onhan se toki helpompaa, jos on avut ja neuvot saatavilla, mutta kukaan ei voi toista laittaa sen puolesta kuntoon.

(Paitsi plastiikkakirurgi, mutta sitä ei lasketa..)

Kyllä mä väittäisin että päihderiippuvaisen elämänmuutos, oli sit rikas tai ei, on aina vaikeampi kuin keskituloisen tai köyhän kuntoremontti...
Hatunnosto Britneylle, näyttää ihan tavalliselta nuorelta ja onnelliselta naiselta noissa kuvissa :)

Luin pari viikkoa sitten uutisista, että samat lääkkeet, joita käytetään alkoholista riippuvaisille toimivat myös ylipainoisille ruoasta riippuvaisille. Ruoka on päihdettä. Sokerista tulee humalaan.
Ruoasta tulee nautinto ja pakokeino, niinkuin päihteistä. Sanoisin, että elämänmuutos ruokariippuvaiselle ja päihderiippuvaisille on yhtä vaikea.

[QUOTE="vieras";26628722]Luin pari viikkoa sitten uutisista, että samat lääkkeet, joita käytetään alkoholista riippuvaisille toimivat myös ylipainoisille ruoasta riippuvaisille. Ruoka on päihdettä. Sokerista tulee humalaan.
Ruoasta tulee nautinto ja pakokeino, niinkuin päihteistä. Sanoisin, että elämänmuutos ruokariippuvaiselle ja päihderiippuvaisille on yhtä vaikea.[/QUOTE]

Vain osa ylipainoisista ja huonokuntoisista on ruokariippuvaisia. Riippuvuudet on tietenkin aina vaikeita juttuja. Hatunnoston arvoinen on tottakai myös ihan jokaisen elämänmuutos parempaan suuntaan ilman mitään riippuvuuksiakin!

Itse ainakin olen vain laiska p*ska noin nätisti sanottuna, onneks en ole hirmusti lihovaa sorttia mutta kunto on pohjalukemissa. En vaan ole taas yli puoteen vuoteen saanut itseäni niskasta kiinni lähteä jumpalle tai lenkille. Nostan itsellenikin hattua sitten kun saan liikunnasta tehtyä osan normaalielämääni ilman, että se kaatuu pitkään flunssakauteen tai muuhun hyvään tekosyyhyn. :)