Britney hyvällä asialla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nostan hattua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nostan hattua

Vieras
Britney tahtoo edistää nuorten tyttöjen hyvinvointia, siksipä hän on antanut julkaista itsestään kuvia ennen ja jälkeen tietokonemanipulaation näyttääkseen, ettei olekaan aivan täydellinen. Rohkea veto ja pisteet nousivat ainakin minun silmissäni!

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1265676/Britney-Spears-agrees-release-airbrushed-images-digitally-altered-versions.html

Mä tykkään Britneystä siksi, että se on omalla tavallaan kun kuka tahansa "tavis". Hän on edelleenkin hyvä roolimalli, koska on osoittanut että vaikeuksista voi selvitä :) Kiitos, Britney! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Krisse:
Mä tykkään Britneystä siksi, että se on omalla tavallaan kun kuka tahansa "tavis". Hän on edelleenkin hyvä roolimalli, koska on osoittanut että vaikeuksista voi selvitä :) Kiitos, Britney! :)

Samasta syystä itsekin hänestä olen aina tykännyt. Suurempi ihme olisi ollut jos ei päänuppi jossain vaiheessa olisi seonnut, niin nuorena kuitenkin aloittanut tähtenä elämisen.
Hienoa että selvinnyt vaikeuksistaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja olen tyhmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Omg kamelikin on poistettu. :xmas:

:xmas: :xmas: En edes huomannut, vaikka oikein koetein tiirailla mitä kaikkea on muutettu.

Mikä on kamelinvarvas? :o

Se on siell ä jalkojen välissä, haljennut kuin kamelin kavio...

AI. Ok :D

Mahtavaa! :flower: Eipä sillä, paremmalta tuo näyttää niissä korjatuissa MUTTA juurikin siitä syystä pitäisi entistä enemmän näyttää noita oikeita kuvia niin alkaisi pikkuhiljaa vääristynyt kuva hyvästä vartalosta muuttumaan realistisempaan suuntaan...

Yhteistyössä