Briteissä ristiretki maahanmuuttoa vastaan: 98% haluaa sulkea rajat mamuilta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .........................
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mamuja on hyvä muiden maiden ottaa, mutta näkisin tärkeimpänä auttamiskeinona sen kyseisen lähtömaan talouden ja elinolojen kohentamisen. Eikä niin että nämä ihmiset joutuvat turvautumaan siihen viimeiseen keinoon eli maastamuuttoon.

Viimeksi muokattu:
Oletko ap lukenut tuota juttua...? Otsikkosi ei vastaa ilta lehden juttua tai edes sen otsikkoa...

"....Perjantaina Daily Express uutisoi, että vetoomuksen oli allekirjoittanut jo 12 000 ihmistä. Lisäksi sen mukaan 98 prosenttia lukijoista on sitä mieltä, että Britannian ”pitäisi sulkea rajat kaikilta uusilta siirtolaisilta”. Lehti kertoo tuloksen olevan peräisin puhelinkyselystä. Kyselyyn osallistuneiden määrää ei kerrota. ....."

[QUOTE="vieras";29167494]Maahanmuutto on suunnaton rikkaus ja voimavara.:)[/QUOTE]

Itse asiassa se on. Suomalaisetkin ovat aikoinaan olleet maahanmuuttajia, ja suomalainen kulttuuri on kehittynyt maahanmuuton ja muualta tulleiden kulttuurivaikutteiden seurauksena. Vai luuletko että kristinusko, puhelin ja pizza, muutamia mainitakseni, keksittiin Suomessa?

[QUOTE="vieras";29167423]No onkos Suomen yli 50 vuotta maksama kehitysapu saanut mitään hyvää aikaan?[/QUOTE]Tai maailman tehottomin jättiorganisaatio nimeltä YK.

Mutta selitä näitä asioita nyt suomalaiselle palstamammalle jonka ÄO löytyy saappaanpohjasta.

[QUOTE="vieras";29167593] Vai luuletko että kristinusko, puhelin ja pizza, muutamia mainitakseni, keksittiin Suomessa?[/QUOTE]

Eiköhän nekin ole somppujen keksintöä, kuten naisten oikeudet ja khatin pureksinta.

[QUOTE="vieras";29167593]Itse asiassa se on. Suomalaisetkin ovat aikoinaan olleet maahanmuuttajia, ja suomalainen kulttuuri on kehittynyt maahanmuuton ja muualta tulleiden kulttuurivaikutteiden seurauksena. Vai luuletko että kristinusko, puhelin ja pizza, muutamia mainitakseni, keksittiin Suomessa?[/QUOTE]

Tähän on pakko vastata ihan sivuhuomautuksena, että ainoastaan pizza on ok. EIlen olen tapellut uuden puhelimen kanssa ja kaivannut aikoja jolloin puhelin oli jokaisessa kodissa pistokkeella kiinni eteisen seinässä.

[QUOTE="vieras";29167593]Itse asiassa se on. Suomalaisetkin ovat aikoinaan olleet maahanmuuttajia, ja suomalainen kulttuuri on kehittynyt maahanmuuton ja muualta tulleiden kulttuurivaikutteiden seurauksena. Vai luuletko että kristinusko, puhelin ja pizza, muutamia mainitakseni, keksittiin Suomessa?[/QUOTE]

Nykypuhelin, kännykkä, keksittiin Suomessa.

[QUOTE="vieras";29167610]Eiköhän nekin ole somppujen keksintöä, kuten naisten oikeudet ja khatin pureksinta.[/QUOTE]

Ilman somaleita steissin seinätkään eivät pysyisi pystyssä.:attn:

kenenkäs maille on alunperin muutettu, ei ne saamelaiset tainnu koko maata asuttaa.

"Missään asiassa järjetön ja itsetuhoinen ihminen ei niin puhdaspiirteisesti ja yksiselitteisesti kaiva omaa hautaansa kuin pakolaisten vastaanotossa. Ennen kaikkea muuta kansainvälistä yhteistyötä olisi kaikkien valtioiden solmittava sopimus, joka kieltää kuolleen maan väestön uudelleensijoittamisen, joka takaa myös väestön menehtymisen sitä mukaa kuin tuottava maa-ala menetetään."

http://fi.wikiquote.org/wiki/Pentti_Linkola#Maahanmuutosta

[QUOTE="vieras";29167423]No onkos Suomen yli 50 vuotta maksama kehitysapu saanut mitään hyvää aikaan?[/QUOTE]

Ei ole kehitysapu auttanut, koska eivät itse halua auttaa itseään. Mutta ei tilannetta auta yhtään sen paremmin kaikkien mamujen muuttaminen tännekään. Ei ne täällä yhtään sen aktiivisempia ole, vaan sama meininki jatkuu.

Yhteistyössä