britax ja teutonia sadesuojat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkailija**
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

matkailija**

Vieras
Hei!

Sain ystävältä vähän käytetyt Britax Yanis matkarattaat ja olen yrittänyt netistä etsiä rattaisiin sadesuojaa? Onko kenelläkään rattaat omistavalla tietoa saako rattaisiin sadesuojaa? Onko britaxin oma vai käykö joku "yleinen" malli?

Ja meiltä löytyy Teutonian vaunut, joihin olen ajatellut ostaa käytettynä myöskin sadesuojan, mutta mistään en löydä tietoa, käykö sadesuoja myös kun vaunut muuttaa ratasasentoon?

kyseisiin britaxin yanis rattaisiin ei ole omaa sadesuojaa. myyjän mukaan siihen kävi muistaakseni emma sadesuoja. voin muistaa väärinkin :) asian voi ainakin varmistaa soittamalla tämän linkin myymälään. otimme itse sieltä juuri samaiset matkarattaat.

http://www.lastentarvikepikkuhurmuri.fi/

teutoniasta en tiedä..

Alkuperäinen kirjoittaja matkailija**:
Ja meiltä löytyy Teutonian vaunut, joihin olen ajatellut ostaa käytettynä myöskin sadesuojan, mutta mistään en löydä tietoa, käykö sadesuoja myös kun vaunut muuttaa ratasasentoon?

Mä ostin jonkun yleisen sadesuojan, joka ei ollut mikään Teutonian oma ja sitä samaa suojaa ollaan käytetty niin Teutonioissa kun se oli ratasasennossa kuin matkarattaissakin, jotka oli sellaiset halpikset. Naaman kohdalla oleva reikä oli ehkä 10cm väärässä kohtaa joskus, mutta tärkeintä oli kuitenkin, ettei koko lapsi ollut märkänä istuessaan.

Meille tuli yhdistelmien mukana sadesuoja Teutoniaan. Ostin vantaalta lasten turva-nimisestä liikkeestä. Ja tämän pitäisi siis käydä myös kun vaunu muuttuu rattaiksi.

Yhteistyössä