Britannian hovissa oltiin kovin huolissaan siitä minkä värinen prinssi Harryn lapsesta tulisi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Heh, lauserakenteestasi voi saada kuvan, kuin kirjoittaja olisi väärässä, koska feministinen kirjoitus.
Mut toisaalta ei. Elizabethan on siinä mainittu, samoin rietas Edvard.

Onko aina pakko lukea näitä juttuja "löydä femakko" lasit päässä ja alkaa vääristellä? Ja jos jukolauta naistenpäivänä kirjoitetut jutut naisista piinaa, niin kandee mennä peiton alle piiloon!

Mielestäni naiset, jotka haukkuvat feministejä, ovat kuin patrootit, jotka haukkuvat sotasankareita.
taas olet riitelemässä prkl
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Deleted member 149094
Löytyy monta valkoihoisten Imperialismin aikana pilamaa ja yhtäkkiä sen jälkeen jättämää maata, jotka ovat tänä päivänä edelleen huonolla tiellä. Kiitos valkoihoisten.
Maailmassahan taitaa olla pari valtiota, johon britit ei ole hyökänneet tai jonka kanssa eivät ole sotineet. Suomi ei ollut yksi niistä. Britit kävi polttamassa omat viljansa Oulussa.
Brexitin kans vois sanoo, et taitavat tykätä moisesta touhusta.
 
vierailija
Maailmassahan taitaa olla pari valtiota, johon britit ei ole hyökänneet tai jonka kanssa eivät ole sotineet. Suomi ei ollut yksi niistä. Britit kävi polttamassa omat viljansa Oulussa.
Brexitin kans vois sanoo, et taitavat tykätä moisesta touhusta.
Näin on. Ihme jengiä.
No mutta, saarellahan asuvat. Sukua toisilleen kaikki ;)
 
Heh, lauserakenteestasi voi saada kuvan, kuin kirjoittaja olisi väärässä, koska feministinen kirjoitus.
Mut toisaalta ei. Elizabethan on siinä mainittu, samoin rietas Edvard.

Onko aina pakko lukea näitä juttuja "löydä femakko" lasit päässä ja alkaa vääristellä? Ja jos jukolauta naistenpäivänä kirjoitetut jutut naisista piinaa, niin kandee mennä peiton alle piiloon!

Mielestäni naiset, jotka haukkuvat feministejä, ovat kuin patrootit, jotka haukkuvat sotasankareita.
Miksei nainen voi haukkua feministiä? Onko nainen feministille joku susi?

Koita sä myös ajatella sukupuolivapaasti, tuo kolumnisti ei siihen pystynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m1es
Meghan joka nuorena oli lukenut Dianasta ja fanitti brittihovia, tiesi kyllä että kaavamaisuutta löytyy.

Mulla on jotenki semmonen olo että ne tavat olis oppinu jos olisi halunnu. Heleppoa kuin heinänteko.

Miten vaikeaa on niiata kuningattarelle kun sen tapaa? Kyseessä on maailman kuuluisimpia monarkkeja, ja vaikka perheoloissa se niiaaminen olikin hassua, niin itse en olisi 90-vuotiaan mummelin kanssa alkanu vääntämään. En mä väännä omankaan anopin kanssa enää oikein mistään, koska tämä on jo vanha.

Tai miten tajuttoman vaikeaa on pukea sukkahousut, jos etiketti sitä edellyttää?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
vierailija
vierailija
Meghan joka nuorena oli lukenut Dianasta ja fanitti brittihovia, tiesi kyllä että kaavamaisuutta löytyy.

Mulla on jotenki semmonen olo että ne tavat olis oppinu jos olisi halunnu. Heleppoa kuin heinänteko.

Miten vaikeaa on niiata kuningattarelle kun sen tapaa? Kyseessä on maailman kuuluisimpia monarkkeja, ja vaikka perheoloissa se niiaaminen olikin hassua, niin itse en olisi 90-vuotiaan mummelin kanssa alkanu vääntämään. En mä väännä omankaan anopin kanssa enää oikein mistään, koska tämä on jo vanha.

Tai miten tajuttoman vaikeaa on pukea sukkahousut, jos etiketti sitä edellyttää?
Olen missannut nyt jotain olennaista. Miltä sinusta olisi tuntunut esikoista odottavana jos etnisyyttäsi oltaisiin hävetty. Olisit vaikka eteläsuomalaisen isän ja saamelaisen äidin perillinen ja miehen suku kauhistelee raskautesi aikana, saako lapsenne saamelaista ulkonäköä?

Tuo lapsen värin pelko on kai ollut se suurin syy välien katkeamiseen? Oli muutakin alentavaa, esim heidän lapsensa eivät kai olisi saaneet turvallisuudesta huolehtivia henkilöitä?
 
vierailija
Oletmissannut nyt jotain olennaista. Miltä sinusta olisi tuntunut esikoista odottavana jos etnisyyttäsi oltaisiin hävetty. Olisit vaikka eteläsuomalaisen isän ja saamelaisen äidin perillinen ja miehen suku kauhistelee raskautesi aikana, saako lapsenne saamelaista ulkonäköä?

Tuo lapsen värin pelko on kai ollut se suurin syy välien katkeamiseen? Oli muutakin alentavaa, esim heidän lapsensa eivät kai olisi saaneet turvallisuudesta huolehtivia henkilöitä?
siis @Echo

OLET missannut nyt jotain olennaista
 
Deleted member 149094
Miksei nainen voi haukkua feministiä? Onko nainen feministille joku susi?

Koita sä myös ajatella sukupuolivapaasti, tuo kolumnisti ei siihen pystynyt.
Susi? En tiedä, puhun ihmisistä.

Mä ajattelenkin sukupuolivapaasti, ajatteletko sä? Sä näät tekstissä feminismiä ja vihaat sitä automaattisesti, jopa lukematta, kun kommenttisi oli niin pelkistetty, Elizabeth ja Edvard oli mainittu.

Pitäiskö miehen saada viedä yhteiset lapset ilmoittamatta, pitäiskö perheellä olla mahdollisuus päättää, kumpi jää kotiin, pitäiskö naisella olla äänioikeus, mahdollisuus osallistua päätöksentekoon, mennä töihin, saada omaa rahaa? Tota tarkoittaa se, et jos vihaat feministejä, olet kuin patriootti, joka vihaa sotasankareita. Tai oikeestaan sotilaita. Ilman niitä ei olis sitä isänmaata, kuten sullakaan ei kovin paljon omia mahdollisuuksia, riippuen toki miehestäsi. Pitäiskö maailman olla sun mielestä jaettu sukupuolen perusteella?
Lues toi: https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kulttuuri/feministit-voivat-nykyaan-olla-mita-mielta-vain-siksi-he-riitelevat-jatkuvasti-keskenaan/

Sä saat ihan itte päättää, ajatko kainalokarvat ja millasesta seksistä tykkäät, eikä @m1es voi tehdä sitä sun puolesta! Eiks oo siistii!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
vierailija
Meghan joka nuorena oli lukenut Dianasta ja fanitti brittihovia, tiesi kyllä että kaavamaisuutta löytyy.

Mulla on jotenki semmonen olo että ne tavat olis oppinu jos olisi halunnu. Heleppoa kuin heinänteko.

Miten vaikeaa on niiata kuningattarelle kun sen tapaa? Kyseessä on maailman kuuluisimpia monarkkeja, ja vaikka perheoloissa se niiaaminen olikin hassua, niin itse en olisi 90-vuotiaan mummelin kanssa alkanu vääntämään. En mä väännä omankaan anopin kanssa enää oikein mistään, koska tämä on jo vanha.

Tai miten tajuttoman vaikeaa on pukea sukkahousut, jos etiketti sitä edellyttää?
Tarina ei kerro, ettei olisi opetellut. Ainakin niia niksautti ihan nätisti. Nyt puhutaan mutulla taas. Toki nämä lapselliset juorut on klikkiotsikoinkin parasta antia.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä